Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O ediție limitată MAN TGX a fost prezentată de Exclusive Car Trading

Cătălin Căpraru, directorul general al firmei Exclusive Car Trading, a achiziționat un camion MAN special echipat pentru a fi prezent la evenimentul Truck Tuning Art. În plus, compania prahoveană s-a implicat și în finanțarea evenimentului, fiind unul dintre sponsori.

„Nu aveam intenția de a ne implica în acest eveniment, însă prietenia mea cu Florin Tomuța ne-a influențat să facem și pasul acesta, mai ales că ne plac foarte mult camioanele. Am mai avut un camion ediție limitată, dar din păcate au fost ceva probleme cu el și l-am înstrăinat. Cel de acum sperăm ca anul viitor să fie premiat. E un camion foarte frumos, tot o ediție limitată, cu foarte multe opțiuni pentru șofer, de la cuptor cu microunde, aparat de cafea, televizor, DVD, aer condiționat în staționare, un singur pat, un adaptor gen fotoliu pentru a sta relaxat la TV; scaunul pasagerului se rotește la 180 de grade, este disponibilă și o măsuță rabatabilă, oferă tot confortul pentru un șofer”, și-a prezentat Cătălin Căpraru noua navă amiral a firmei, susținut în noua sa pasiune de Angelica Mirea, partenera de viață și de afaceri.

Modelul MAN TGX de 500 CP, care completează cele 54 de camioane MAN existente în flotă, a fost achiziționat special pentru festival, fiind livrat doar cu câteva zile înainte. Pentru anul viitor sunt planificate câteva modificări la interior. „Este un interior standard, nu este inestetic, numai că îmi doresc ca pentru anul viitor să pregătim un alt fel de interior.”

Cătălin Căpraru a preferat un camion fără pictură, mai simplu la exterior, dar elegant și confortabil la interior.  „Cred că un camion trebuie să fie serios, în primul rând, și în același timp să fie foarte util. Întreținerea unui camion pictat presupune să nu îl valorifici, să nu îl exploatezi, practic. Ca să îl ții în garaj și să îl scoți doar la astfel de evenimente trebuie să fii prea pasionat ca să merite investiția.”

Și cum firmele de transport sunt permanent în căutare de șoferi, chiar dacă în această perioadă cu volume mai reduse de transport se mai găsesc și șoferi disponibili, Exclusive Car Trading folosește evenimentul TTA și pentru a promova imaginea companiei în fața șoferilor, care de multe ori își aleg angajatorul după aspectul și calitatea camioanelor din parc.

„Noi nu prea am avut probleme de fluctuație a șoferilor. Colectivul e destul de stabil”, apreciază Cătălin Căpraru. „Dar ne bucurăm să fim aici, vedem că evenimentul ia amploare, că sunt mai multe camioane participante față de anul trecut, și sperăm ca anul viitor să umplem toată cetatea, dacă se va putea.”

Discutând despre business, Cătălin Căpraru apreciază că 2023 nu a fost până acum un an foarte rău, dar “semnele sunt destul de rele, adică avem clienți cărora le-au scăzut volumele destul de mult. Noi lucrăm pe temperatură controlată, însă vedem transportatori care se confruntă cu mari probleme, în special cei care lucrează pe automotive. Am intrat și noi cu câteva camioane pe automotive anul acesta, însă nu a fost o perioadă bună – comenzile pe automotive par să fi scăzut anul acesta cu circa 20%, iar pe retail, cu 15-20%. A scăzut consumul, iar retailerii au cam anulat mare parte din planurile de dezvoltare de noi magazine, deci clar și acolo sunt probleme. Noi anul acesta am evitat să facem investiții, pentru a securiza business-ul. Pentru moment ne pregătim să investim într-un parc fotovoltaic.”

Articole similare

Ad