Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nunucu a câştigat simpatia publicului Truck Tuning Art

Firma suceveană Nunucu a câştigat 4 premii la TTA 2023: premiul I la Best Holland Style, premiul al II-lea la Best Old School şi premiul al treilea la categoria Best Exhaust, cel mai important fiind însă Premiul de Popularitate al Truck Tuning Art 2023, desemnat în urma voturilor publicului vizitator.

După ce anul trecut a impresionat cu un camion pictat cu o temă istorică bazată de figura proeminentă a domnitorului Moldovei, Ştefan cel Mare, născută ca reacţie la glumele cu moldoveni, Nunucu a ales anul acesta simplitatea, prezentând un camion Scania transformat dintr-un camion părăsit într-o curte din Spania care probabil ar fi ajuns curând la dezmembrări.

Cei doi fraţi care conduc firma suceveană i-au dat o nouă strălucire camionului cu peste un million de kilometri la bord, vopsindu-l la exterior într-un albastru blue ciel din codul de culori de la Porsche şi adăugându-i bullbar-uri vopsite în culoarea caroseriei şi proiectoare, precum şi o pazie luminoasă cu numele companiei.

Interiorul spectaculos – cu bordul vopsit şi revopsit de câteva ori până la eliminarea efectelor polish-ului cu silicon care au creat pori numeroşi şi a pus probleme celor care au dorit să dea o nouă viaţă unui camion care şi-a făcut datoria în transportul pe şoselele încinse ale Spaniei – a fost déjà premiat la o competiţie din Slovacia cu câteva săptămâni în urmă.

Din cele 147 de camioane prezente în competiţie foarte multe au impresionat prin interioare sofisticate, elegante şi cu teme interesante. Interiorul lui Nunucu a impresionat şi prin faptul că nu a fost comandat unor profesionişti, ci este de făcut de proprietari înşişi, cu multă migală şi talent. În plus, dacă unele camioane au ieşit de pe poarta fabricii cu interioare déjà bine echipate, camionul lui Nunucu e din „epoca” camioanelor cu cutii manuale de viteză şi bord simplu, fără vreun element digitalizat, astfel că reamenajarea a luat mult timp şi mulţi bani.

„A fost nevoie de un an de muncă – eu, fratele meu și încă doi băieți – începând de la 7-8 seara până la 2 noaptea, inclusiv în zilele premergătoare festivalului. Suntem toţi epuizaţi, am lucrat până la 5 dimineața la sistemul de evacuare, s-au mai pus ceva cai putere la el… Am modificat totul la interior, sistemul de sunet, exteriorul… nu se mai gândea nimeni că acest camion o sa ajungă și la show-uri! Când am ajuns în Spania ca să-l cumpăr, băieții râdeau de mine. Motorul are 1.370.000 km, mașina e din 2009, nu e un model nou. La peste un milion de kilometri camioanele trec de majorat, depinde acum și cum îl întreții până la un milion, pentru că ă dacă îți bați joc de el nu atingi nici milionul; dacă e întreținut bine, atunci duce două milioane de kilometri liniștit.”

Camionul turqouise tocmai a luat un premiu I pentru interior la un Club Show in Slovacia, la care au participat 400 de camioane. „Asta mă bucură pe mine, faptul că juriul din Slovacia chiar a apreciat munca noastră. La interior e o combinație – partea de sus e modelul de Seria 4 din 2003 (Euro 3), dar modificată. În mod normal camionul din fabrică vine cu dulap în față, pat în spate. Eu am modificat, am pus dulapuri mari în spate și am pus patul deasupra bordului. Partea de jos e de Euro 6, camionul e Euro 5”, astfel că rezultatul este foarte original. Mai multe fotografii şi un film de prezentare al camionului marca Nunucu puteţi vedea la linkul de mai jos (şi în revista Tranzit de septembrie).

Mai puteți urmări cu ce a participat Nunucu la TTA in 2022

Articole similare

Ad