Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul legat de Franta s-a scumpit cu 10-20%, si multe firme tot nu mai vor sa mearga acolo

Consultantul in transporturi Alin Burlan a aratat cu ocazia Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania ca, in calitate de manager de casa de expeditii, intelege problemele pe care MiLoG si Macron le ridica pentru transportatori si este afectat de ele, dar clientul final, de obicei o firma multinationala, nu arata aceeasi intelegere.
 

De aceea cei mai multi transportatori express au refuzat in vara sa preia curse in Franta pana nu ar fi aflat exact ce presupune noua lege, si la fel s-a intamplat in cazul MiLoG. „Noi lucram cu circa 20 de firme pe relatia Franta si am ramas cu patru mari. Iar preturile au crescut cu 10-20% fata de perioada de dinaintea introducerii Macron.“
In prezent exista zvonuri ca o lege similara s-a implementa in Ungaria si ca urmeaza Italia si Spania, drept pentru care Alin Burlan declara ca a inceput sa se orienteze spre transport express aerian, unde transfera cantitatile mici, de 100-300 kg „pentru ca marfa oricum trebuie transportata, in ciuda tuturor acestor reglementari“.

Articole similare

Ad