Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Packeta România, creștere de 30% a cifrei de afaceri în 2023

  • Foto: Packeta România

Packeta România, platforma digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, a înregistrat în 2023 afaceri de 21,7 milioane de euro, o creștere de aproape 30%, comparativ cu anul 2022.

Această evoluție este rezultatul creșterii numărului de colete procesate, în special datorită rolului său de hub regional ce deservește și piețe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia și Turcia. Cifra de afaceri a Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri de 294 de milioane de euro a Packeta Group, aferentă lui 2023.

„Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafețe cuprinse între 2.500 mp și 3.000 mp, localizate în București și Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creștere”,

a declarat Alexandr Jeleascov, Managing Director la Packeta Romania, menționând că, în acest an, Packeta România va lua în considerare relocarea într-un spațiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerințelor în continuă creștere ale pieței.

În 2023, Packeta România și-a majorat numărul de magazine online și selleri parteneri, ajungând la peste 1.800. Compania plănuiește să își extindă rețeaua de parteneriate cu aproximativ 30% până la finalul anului.

„Cât privește rețeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire națională – peste 1.000 de locații în 205 localități. Ne concentrăm atenția pe eficiență și consolidare prin creșterea volumelor în rețeaua de puncte pick-up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem și mai mult această rețea, îmbunătățind accesibilitatea și oferind opțiuni convenabile clienților noștri.”,

a adăugat Alexandr Jeleascov.

Pentru anul curent, Packeta România își propune să încheie parteneriate strategice cu platforme de comerț online, mari magazine online, marketplace-uri și companii logistice, pentru a asigura accesul la inovații și a menține un avantaj competitiv. De asemenea, compania vizează implementarea tehnologiilor verzi în depozite în vederea îmbunătățirii eficienței energetice și promovarea sustenabilității.

Articole similare

Ad