Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Garantia si service-ul MAN au convins Blue River

Fiecare achizitie de camioane este atent cantarita de transportatori, adesea fiind consultati toti furnizorii existenti pe piata. Pentru achizitiile din 2015, compania bucuresteana Blue River a optat pentru oferta MHS Truck&Bus, cinci camioane MAN TGX 18.440XXL intrand direct in serviciul de transport intracomunitar din aceasta primavara. Feed-back-ul soferilor este bun, ei fiind multumiti mai ales de confortul cabinelor (TGX) XXL, printre cele mai spatioase de pe piata, chiar daca modelul nu a mai fost reinnoit de cativa ani. Cel mai mult insa a contat garantia full service pe trei ani, oriunde in Europa, la care s-au adaugat trei revizii gratuite.
 

Cele cinci camioane nu sunt primele MAN din parcul Blue River, care mai are 10 unitati achizitionate second-hand, primele cinci in 2010, iar celelalte in 2012, inca folosite pentru transport local si intracomunitar. „Masini fiabile”, considera Alexandru Paun, proprietarul firmei, „care au ajuns foarte rar in service”.
Desi a avut discutii cu mai multi importatori de camioane, oferta MHS Truck&Bus i-a atras atentia prin garantia cu acoperire totala in Europa timp de trei ani, plus trei revizii gratuite. „Asta inseamna ca o sa cheltuim foarte putini bani cu aceste masini in primii 360.000 km. Pentru ca pentru orice problema cauzata de sofer vom folosi asigurarea CASCO. Oricum, camioanele vor face transport in Comunitate, unde soferii, avand in vedere faptul ca sunt remunerati cu sume mult mai mari decat pe intern, sunt mai responsabili, iar drumurile sunt foarte bune.” Avantajul este ca garantia este oferita de producator, nu de dealerul din Romania, ceea ce este foarte important avand in vedere faptul ca autovehiculele circula mai mult in Europa decat in Romania.
Camioanele au fost configurate cu cabina XXL, „foarte confortabila”, considera directorul firmei, mentionand ca toate unitatile comandate sunt dotate cu sistem de aer conditionat in stationare, absolut necesar pentru confortul soferului, care petrece foarte mult timp in cabina. Si, cum in ultima luna au fost foarte multe zile cu temperaturi de peste 40 oC, Alexandru Paun isi propune acum sa monteze pe toate camioanele din flota care nu au aer conditionat in stationare un asemenea sistem. „Lucram cu 12-15 masini cu semiremorci frigorifice, iar soferii conduc mai mult noaptea, deci ziua dorm, si atunci este nevoie de un astfel de sistem”, isi explica directorul firmei Blue River optiunea.
Desi majoritatea producatorilor propun astazi camioane cu motoare cu cilindree mai mica (de la 13 la 11 l), Alexandru Paun prefera motoarele
mai mari, cu atat mai mult cu cat camioanele circula mult in Franta, Germania, Austria si Italia, unde relieful face necesara utilizarea unor motoare puternice. Tocmai de aceea, camioanele MAN au fost configurate cu motorul D26 de 12,5 l, care dezvolta o putere maxima de 440 CP. „Soferii sunt foarte incantati de noile motoare, mai puternice fata de cele ale camioanelor MAN mai vechi, tot de 440 CP, dar de 10,5 l.”

Articole similare