Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Contargo testeaza un camion cu pantograf Scania

Contargo a primit cel de-al treilea camion hibrid Scania cu pantograf dintr-un total de cinci unitati, pentru linia de testare din Hesse. Ca si partner in cadrul acestui experiment, compania doreste sa sprijine cercetarea stiintifica ca parte a metodelor alternative de propulsie, in acest fel fiind mai aproape de telul de decarbonizare pana in 2050. 
In mod normal, Scania El Fondo, circula pe autostrada cu ajutorul unui motor diesel. Pe portiunea de testare in lungime de 5 km, pe autostrada A5 intre Langen / Mörfelden si Darmstadt / Weiterstadt, a fost instalata o linie aeriana electrificata ca parte a proiectului ELISA. Cand ajunge in dreptul ei, pantograful este ridicat si astfel camionul ruleaza in modul electric. La final, vehiculul mai merge in acelasi mod cativa kilometri, deoarece are bateriile incarcate. 
Pentru Contargo acesta nu este primul camion cu propulsie electrica testat. In alte locatii, compania deja testeaza camioane 100% electrice cu o greutate totala de 44 de tone. „O treime din emisiile CO2 din traficul rutier din Germania sunt cauzate de traficul de marfuri“, spune Kristin Kahl, Management Sustainable Solutions. „Vrem sa atingem tinta de decarbonizare pana in 2050. Pe drum catre aceasta tinta suntem deschisi si la alte alternative. Credem ca este posibil ca tehnologia camioanelor hibride cu pantograf sa fie folosita pentru transportul de distanta lunga”.
 

Articole similare

Ad