Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Peugeot a prezentat noul logo al mărcii: o emblemă decorată cu un cap de leu.

După ce în ultimii 10 ani și-a reînnoit în totalitate gama de vehicule, Peugeot adoptă acum un nou logo pentru a ține pasul cu produsele mărcii. La începutul anului 2021, odată cu lansarea gamei ce va fi inaugurată de noul Peugeot 308, cu un nou site web și cu nașterea grupului Stellantis, planetele s-au aliniat.

Peugeot este o marcă puternică și instinctivă, ce reflectă emblema sa, leul. În ultimii 10 ani, întreaga gamă de produse a cunoscut o ascensiune în segment uimitoare. Rezultatele se văd odată cu premiul “International Van of the Year” câștigat de Peugeot e-Expert în 2021 și Partner în 2019, și cu cele trei premii “Car Of The Year” (Peugeot 308, desemnat în 2014, 3008, în 2017 și 208, în 2020). În plus, gama a fost electrificată atât în segmentul vehiculelor de pasageri, cât și în cel al vehiculelor comerciale ușoare.

Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul mărcii Peugeot. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Cu noul logo, marca Peugeot își propune să-și accelereze creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului. Peugeot își asumă acum un nou angajament față de clienți, acela de a transforma timpul petrecut cu marca într-unul de calitate.

Simplu, eficient, intuitiv, imersiv, ultra-vizual, dinamic și “business-oriented”, acesta oferă o experiență de vânzare perfect fluidă. Site-ul permite clienților să realizeze online tot ce ar face în mod normal la concesionarul autorizat: să descopere și să configureze o mașină, să încheie un contract sau să obțină o finanțare, să dea o mașină la schimb etc. În ceea ce privește concesionarul autorizat, clienții beneficiază aici de o experiență mai umană, mai vizuală și chiar mai educațională. Obiectivul este de a experimenta în mod concret viteza tranziției energetice, de a descoperi noi soluții de mobilitate și noi tehnologii.

Peugeot lansează prima campanie de marcă din ultimii 10 ani: Leii timpurilor noastre. Cu această campanie optimistă desfășurată la nivel internațional, Peugeot abordează clienții existenți, dar și posibilii clienți. Marca surprinde un nou teritoriu universal: timpul. Cu campania Lions of our time, Peugeot invită clienții mărcii să recâștige controlul asupra celui mai prețios bun: timpul, pentru ca acesta să devină un timp de calitate, mai experimental și mai bogat. Pentru că a trăi experiența Peugeot nu se limitează doar la concesionarul autorizat sau la site-ul web, marca lansează o nouă colecție lifestyle simplă, atractivă și de înaltă calitate: îmbrăcăminte, articole din piele, accesorii fashion și electronice, tacâmuri, articole de papetărie, machete… este vorba despre un univers Peugeot cu totul nou, în ton cu noua identitate de marcă.

Articole similare

Ad