Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Investiții mai mari pentru dezvoltarea conducerii asistate și automate

În conformitate cu noua sa strategie globală, Continental se va baza pe viitor pe domeniile sale de creștere și pe tehnologiile viitoare, depunând eforturi pentru a realiza o creștere profitabilă peste medie. În același timp, Continental va asigura contribuții valorice în acele domenii de produse care au stabilit deja poziții de lider într-un mediu de piață saturat.

„Un exemplu în acest sens este viitoarea noastră afacere cu sisteme avansate de asistență a șoferului și sisteme de conducere automată. Aici, punem în comun toate resursele necesare și ne intensificăm eforturile în mod substanțial. Doar în acest an, intenționăm să cheltuim aproximativ între 200-250 de milioane de euro în plus”, a spus Setzer, explicând obiectivele ambițioase ale companiei pentru acest domeniu de creștere: „Avem deja o poziție puternică în acest domeniu. Extindem această poziție pe scară largă, în timp ce accelerăm ritmul cu care ne poziționăm ca un jucător de top pe piața mobilității autonome. Vom exploata pe deplin oportunitățile suplimentare și atractive care ne apar din dinamica ridicată a pieței din acest domeniu, transformându-le într-o creștere profitabilă. În același timp, ne deschidem mai departe către cooperarea cu partenerii tehnologici și start-up-uri. La urma urmei, obiectivul nostru este și va continua să fie dezvoltarea tehnologiei globale pentru conducerea asistată și automată”.

Continental este unul dintre pionierii în acest domeniu. Încă din 1999, compania de tehnologie a fost implicată în dezvoltarea primului sistem adaptiv de control al vitezei de croazieră din lume (Mercedes S-Class) și a furnizat radarul pe distanțe lungi al sistemului. De atunci, piața funcțiilor de conducere asistată a evoluat rapid. Doar în anii 2018-2020, Continental a primit comenzi în acest domeniu în valoare totală de peste 9 miliarde de euro de la producători auto din întreaga lume.

Furnizorul de mobilitate intenționează să crească în mod substanțial această sumă, deoarece potențialul de aprovizionare va crește de mai multe ori în valoare în următorii ani, pe măsură ce gradul de automatizare crește.

Continental și-a redus costurile fixe în 2020 cu peste 860 milioane de euro (8%) față de anul anterior. Astfel, și-a atins obiectivul și și-a redus costurile cu peste 5% comparativ cu anul precedent. În plus, compania și-a redus cheltuielile de capital pentru imobilizări corporale și software cu peste 32% față de anul anterior la 2,2 miliarde de euro (2019: 3,3 miliarde de euro).

Toate domeniile de activitate au contribuit la această scădere. Raportul cheltuielilor de capital a scăzut astfel la 5,9%, după 7,4% în aceeași perioadă a anului precedent. În schimb, în 2020, Continental și-a menținut cheltuielile de cercetare și dezvoltare (nete) la 3,4 miliarde de euro, același nivel ca în anul precedent. Ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor, raportul a crescut la 9%, după 7,6% în aceeași perioadă a anului precedent.

Articole similare

Ad