Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Satisfactia clientului, in centrul atentiei pentru Carrefour

Clientul este foarte important in strategia Carrefour, de aceea pe viitor se va lucra foarte mult la partea de customer service, la dezvoltarea call-center-ului, astfel incat fiecare client care intra pe site sa simta ca poate intra in contact cu un reprezentant al Carrefour care poate sa il ajute de-a lungul intregului proces de cumparare. In plus, se doreste ca dezvoltarea tehnologica a magazinului virtual sa fie tot timpul in avanpremiera tehnologica a online-ului, dar sa fie si extrem de usor de utilizat de catre client care sa poata sa refoloseasca cosul de cumparaturi, sa faca cat mai putine click-uri de la alegerea produsului pana la inchiderea comenzii.
 

Site-ul cuprinde o sectiune unde clientii isi pot arata nemultumirile si majoritatea sesizarilor s-a referit la lipsa unor branduri pe site, produse pe care ei le cumpara in mod uzual. La acest moment sunt disponibile peste 15.000 de produse, de la fructe, legume, detergenti, articole de curatenie, articole de infrumusetare pana la zona de non-food, dar in fiecare saptamana sunt introduse in oferta circa 300 de produse. „Completarea sortimentului pe site vine cu o provocare in sensul ca produsele trebuie fotografiate la o anumita rezolutie, si trebuie completate informatiile despre acel produs, cu tot ce scrie pe ambalaj“, a aratat Radu Butufei.

Articole similare

Ad