Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata de logistica nu mai are cum sa creasca

In opinia lui Catalin Olteanu, ca afacerea de logistica sa creasca azi in Romania ar trebui sa vina un client din afara si sa inceapa o companie de la zero, ceea ce inseamna ca va lua o cota de piata de la una deja existenta, fapt ce afecteaza implicit si compania de logistica ce are respectivele marfuri in depozitul sau si careia ii scad operatiunile logistice. Insa, daca ambii competitori sunt in acelasi depozit, atunci firma de logistica este protejata. Deoarece, din pacate, in Romania nu exista mai mult potential de crestere, in conditiile in care majoritatea clientilor se plang de scaderea vanzarilor. Iar pana in prezent, cotele lor de piata nu au fost compensate de aparitia unor companii noi.
 

„Noi anul trecut speram sa mai crestem si ne bazam pe trei potentiale contracte, din care doar doua s-au finalizat. Dar toti concurentii nostri au spus acelasi lucru. Problema este ca majoritatea clientilor se plang de scaderea vanzarilor, iar cotele de piata nu au fost compensate de aparitia unor companii noi. Apar firme mici, de nisa, care, de multe ori, nu concureaza cu firmele mari“.
Iar sansele de a avea mai multi clienti in depozit cu acelasi tip de produse sunt tot mai mari deoarece tendinta companiilor de logistica este de a se specializa, determinate de normele pe care sunt obligate sa le respecte. De exemplu, nu se pot pune anvelope langa cosmetice, la fel si produse alimentare.

Articole similare

Ad