Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cresc vanzarile, dar si complexitatea

In cadrul conferintei organizate de revista Tranzit pe 25 martie, la Bucuresti s-a desfasurat un seminar unde Dan Colceriu (Frisbo), George Plumbuitu (elefant.ro), Felix Patrascanu (FAN Courier), Alin Gherman (DPD Romania), Claudiu Hila (Pall-EX) si Catalin Papuc (DSV Solutions) au aratat modul cum evolueaza acest tip de comert in Romania, cum functioneaza conceptul de logistica externalizata pentru magazinele online.
S-a discutat despre tendintele in comertul electronic unde, la nivel mondial, tarile cu cele mai mari vanzari pe online fiind SUA, China si Marea Britanie.
 

Comertul electronic creste competitia preturilor si nu mai exista bariere geografice. Anul trecut in Romania comertul electronic a avut o valoare de peste 1 miliard de euro. In decembrie 2014 existau 5.000 de magazine online, cu toate acestea, comertul online reprezinta doar 2,5% din comertul total, asta arata ca potentialul este foarte mare. Creste pe de o parte segmentul e-commerce traditional, cu magazine online deja stabilizate pe piata, dar vin destul de repede din spate jucatori din zona fashion, home&deco.
Tot in cadrul acestui seminar, cei prezenti au asistat la doua studii de caz privind colaborarea intre Point Logistix si Fashion Days si Axes Software si elefant.ro.
Mai multe detalii privind discutiile din cadrul acestui seminar puteti citi in numarul viitor al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad