Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Casele de expeditii, evitate din pricina tepelor

Daca un producator ca Ocean Fish prefera sa apeleze, atunci cand parcul propriu nu este acoperitor, la carausii „de casa“, pentru o mai mare siguranta privind calitatea serviciilor efectuate, reprezentantii burselor de transport semnaleaza un trend crescator privind postarea de curse de catre producatori. De asemenea, in ciuda controverselor pe care le starnesc adesea, si casele de expeditii sunt solicitate de catre companiile producatoare, chiar daca in opinia unora serviciile oferite de astfel de intermediari, la preturi mai mici, sunt de slaba calitate. „Am colaborat pentru o perioada scurta cu o casa de expeditii, insa nu am obtinut rezultatele pe care ni le-am fi dorit“, a punctat Ionut Niculescu, coordonator de logistica al Ocean Fish, subliniind ca, in 80% din cazurile in care a a apelat la casele de expeditii, ele si-au facut treaba corespunzator.
 

„Anul acesta am organizat un import masiv de fructe din Spania si dupa ce am descarcat 30 de camioane la un client cu care aveam deja un istoric bun de colaborare am primit o teapa de circa 120.000 de euro“, a mai spus acesta, completat de Ion Lazar, director al International Lazar Company: „ne temem de casele de expeditii pentru ca am pierdut in 2008 circa 250.000 de euro, in 2009 20.000-30.000 si apoi in fiecare an am ramas cu 30.000-40.000 de euro din servicii neincasate.“
In opinia lui Dan Cotenescu, director al BurseiTransport (BT), intermedierea ramane necesara in doua situatii distincte: cand, spre deosebire de transportator, aceasta aduce plus valoare serviciului pe care il ofera, sau atunci cand cel care detine marfa solicita o concentrare mare de flote. „Daca acesta are nevoie de 60 de camioane intr-o saptamana, atunci va prefera sa incredinteze sarcina de consolidare unui expeditor care lucreaza cu 10-20 de transportatori“, a precizat Dan Cotenescu. „Sunt impotriva expeditiei de tip intermediere in care se fructifica o informatie luata dintr-o bursa concurenta, publicandu-se apoi in alta cu preturi mai mici de transport.“
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad