Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear raporteaza rezultate financiare pe cel de-al doilea trimestru al anului

Producatorul a inregistrat o crestere impresionanta a venitului pe segmentul operational, atingand o margine pe acest segment de peste 13%, in pofida turbulentelor semnificative legate de cursul valutar si de contextul economic globa. America de Nord a continuat sa arate calea, cu o crestere de 54 de% a venitului pe segmentul operational.
Vanzarile Goodyear in cel de-al doilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2 miliarde de dolari, in scadere fata de cele 4,7 miliarde de dolari obtinute anul trecut, mare parte din aceasta descrestere fiind din cauza trazactiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil si avand o valoare de 401 milioane de dolari.
 

Volumele de unitati de anvelope au totalizat 40,8 milioane de dolari in cel de-al doilea trimestru al anului 2015, cu un procent mai mult fata de anul trecut. Volumele de unitati de anvelope pentru echipare originala au fost mai mari cu %. Flotele de anvelope pentru inlocuire au scazut cu 1 procent.
Compania a raportat un venit pe segmentul operational de 556 milioane de dolari in 2015, cu 21% mai mult fata de anul anterior si un record pentru orice trimestru. Cresterea venitului de pe segmentul operational a fost data de raportul net favorabil pret/mix al materiilor prime si de actiunile intreprinse de reducere a costurilor. Acestea au fost partial compensate de inflatie si de tranzactii la un curs de schimb valutar nefavorabil.
Vanzarile Goodyear in primele sase luni ale anului 2015 au fost de 8,2 miliarde de dolari, in scadere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului 2014, reflectand tranzactii la un curs de schimb valutar nefavorabil in valoare de 794 milioane de dolari. Volumele de unitati de anvelope au totalizat 81,6 milioane de dolari in prima jumatate a anului, cu 1 procent mai mult fata de 2014. Flotele de anvelope pentru inlocuire au fost mai mari cu 1 procent. Volumul de unitati de anvelope pentru echipare originala a fost de 3%.
Vanzarile in cel de-al doilea trimestru in Europa, Orientul Mijlociu si Africa au scazut cu 20 de procente fata de anul precedent, la 1,3 miliarde de dolari, in primul rand din cauza tranzactiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil. Vanzarile au reflectat de asemenea o scadere de 2% in volumul de unitati de anvelope, din cauza unei cereri mai scazute de anvelope de consum precum si din cauza iesirii companiei din zona afacerilor cu anvelope de ferma. Flotele de anvelope pentru inlocuire au fost cu 2%mai scazute. Volumul de unitati de anvelope a scazut si el cu 2%.
Venitul operational pe cel de-al doilea trimestru al anului 2015 de 108 milioane de dolari a fost cu 8%sub nivelul celui de anul trecut in primul rand din cauza tranzactiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil, care a compensat peste asteptari raportul net favorabil pret/mix al materiilor prime.

Articole similare

Ad