Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz, desemnat pentru a cincea oara „Cea mai buna marca“ de catre ETM-Verlag

Editorul ETM-Verlag a atribuit si in acest an, pentru a cincea oara, producatorului german Schmitz Cargobull, premiul „Cea mai buna marca“ la categoria Trailer, „ceea ce este un rezultat extraordinar, care ne face mandri“, asa cum arata Ulrich Schöpker, board member of Schmitz Cargobull AG. „Credem ca acest premiu este o confirmare a eforturilor noastre, a produselor adaptate la cerintele particulare ale clientilor si a inovatiilor noastre practice si eficiente, care isi dovedesc constant fiabilitatea.“


Cititorii publicatiilor ETM – lastauto omnibus, trans aktuell si FERNFAHRER – au votat in 2015 pentru a 19-a oara, iar castigatorii celor 22 de categorii au fost alesi in colaborare cu Dekra si sub supravegherea unui juriu specializat, astfel ca aceste premii sunt un barometru important in domeniu, din moment ce reflecta preferintele clientilor.
Schmitz a fost si al doilea la categoria Tipper, succes datorat combinatiei dintre configuratia solida si recomandarile din partea clientilor, care sunt impresionati mai ales de standardul tehnic ridicat si de durabilitatea vehiculelor pentru constructii. Iar cu ocazia Tipper Days producatorul a primit de la clienti reactii utile, de care inginerii sai tin cont pentru dezvoltarea viitoare.
Si sistemul de refrigerare de la Schmitz Cargobull a obtinut locul al doilea la categoria Sisteme de Refrigerare, rezultat pe care l-a avut si cu un an inainte, iar in acest context Ulrich Schöpker arata ca „integrarea in tot mai mare masura pe verticala si strategia «one-stop-shop», alaturi de solutiile financiare personalizate, s-au dovedit binevenite. Si in special agregatul frigorific foarte performant, cu sistem inteligent de control si posibilitate de inregistrare a datelor, combinat cu un sistem de monitorizare proactiv pe web – toate pentru un control complet al racirii incarcaturii.“
La acest triplu succes al Schmitz a contribuit, asa cum subliniaza reprezentantii companiei, si comunicarea transparenta cu clientii prin participarea la targuri, editarea de buletine informative si social media. Lor li se alatura vizitele de fabrica si evenimente de genul „porti deschise“ organizate pentru clienti, dar si consultanta oferita personal acestora.

Articole similare

Ad