Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nouă magazine Flanco reamenajate printr-o investiție de 7 milioane de lei

Flanco, cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, a investit aproximativ 7 milioane de lei pentru reamenajarea a nouă dintre magazinele sale.

Procesul amplu de reamenajare se apropie de finalizarea și cuprinde o suprafață totală de 8.000 mp, ceea ce reprezintă aproape 15% din întreaga rețea.

Retailerul a început procesul în toamna anului trecut în magazinul Flanco Afi Cotroceni din București, apoi a urmat punctele de vânzare principale din capitală, precum Flanco Orhideea, Flanco Drumul Taberei, Flanco Cora Lujerului, Flanco Sun Plaza – totodată și din alte orașe din țară – Flanco Constanța Vivo, Flanco Arena Mall din Bacău, Flanco Shopping City din Galați și Flanco Brad din Pitești. Compania precizează că proiectul de reamenajare se va încheia la finalul lunii aprilie.

„Principalul obiectiv de la care am pornit a fost acela de a armoniza spațiile de vânzare alocate fiecărei familii de produse, cu cererea clientului. Fiecare locație este diferită – avem magazine în care clienții vin preponderent pentru produse de necesitate, precum electrocasnicele mari – și locații în care clienții vin pentru gadgeturi, produse de lifestyle și aspiraționale. Scopul nostru a fost acela de a reface planul fiecărui magazin, astfel încât noua organizare a spațiului să reflecte mai bine interesele clienților care ne calcă pragul.”,

a declarat Ionuț Cîrstea, Retail Manager Flanco.

Mai mult, magazinele au beneficiat și de implementarea etichetelor electronice, culori mai largi, înlocuirea mobilierului cu unul mai prietenos, care să atragă interacțiunea clienților cu produsele – în special în zonele de gaming, dispozitive smart și echipamente audio-video.

În magazinele Flanco din toată țara, clienții pot găsi o gamă de produse atent selecționată, prețuri atractive și servicii complete, precum financiare (cumpărături în până la 40 de rate fără dobândă prin card de credit, în rate fixe printr-un credit obținut pe loc ori în 3 sau 4 rate direct cu cardul de salariu), servicii de retur (45 de zile: cea mai lungă perioadă de retur gratuit de pe piață), rezervarea produsului online cu ridicare gratuită din magazin.

„În faza de planificare a proiectului, am ales magazine cu trafic ridicat, cu un potențial important de vânzare, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Încă de la finalul anului trecut am observat o creștere a vânzărilor în magazinele astfel reamenajate, fără a fi corelată, în mod obligatoriu, cu o creștere a traficului. Expunerea îmbunătățită a produselor de interes și posibilitatea clientului de a interacționa cu acestea, de a le observa și testa, au fost cele care au contribuit în mod esențial la rezultatele favorabile observate.”,

a precizat Ionuț Cîrstea.

Articole similare

Ad