Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

A fost produs cel mai lung si mai greu vehicul Tatra!

Tatra Trucks a finalizat productia celui mai lung si mai greu vehicul al sau din toate timpurile. Acesta are un sasiu special pentru instalatii de foraj, montat pe vehicul de producatorul german Streicher Drilling Technology. Vehiculul are 84 t si va fi folosit in activitati de foraj pe teren dificil.
Tatra, in afara de camioane standard si vehicule speciale pentru unitatile pompierilor si fortelor armate, dezvolta si produce sasiuri pentru aplicatii speciale.
 

De acum inainte, chiar si dispozitivele foarte scumpe pentru instalatiile de foraj, care necesita sasiuri extrem de personalizate, vor fi transportate in siguranta off-road.
Sasiurile speciale castiga tot mai mult teren in programul de productie al Tatra, ca urmare a solicitarilor venite de la clienti.
Sasiul noului camion are opt axe si este configurat pentru tractiune 16×8, la solictarea clientului. Insa la nevoie se pot pune in miscare toate axele, 16×16. Primul grup de trei axe, toate directoare, are suspensie pneumatica, avand o capacitate de 10 t fiecare. Cele doua axe din mijloc au o suspensie combinata cu aer si foi de arc, cu o capacitate de 16 t fiecare, in functie de anvelopele folosite si de viteza maxima. Ultimul grup de trei axe are suspensie pneumatica si o capacitate de 10 t fiecare. Axele de directie posterioare sunt hidraulice, cu control electronic, produs de firma olandeza VSE, si sunt legate de sistemul de directie frontal.
Pe toate axele de directie sunt instalate anvelope de 385/65 R22,5, iar pe tandemul mijloc de 315/80 R22,5. In aceasta configuratie, greutatea totala tehnic admisa a vehiculului este de 86,4 t, respectiv pana la 92 de tone cu anumite tipuri de anvelope.
Miscarea acestui vehicul gigant este realizata de un motor in 12 cilindri „Caterpillar C-32“, cu 32 l, putere de 1.132 CP si cuplu de 5.143 Nm.
Vehiculul are o cutie de viteze cu sase trepte Allison 8.610 MR cu retarder. Cabina este cea standard, Tatra Force cu doua locuri, care nu se monteaza insa ca la vehiculele standard, ci se deplaseaza 200 mm inainte si 50 mm in spate.
Lungimea totala a vehiculului este de 18.080 mm, inaltimea, de 2.490 mm, si latimea, de 3.000 mm.
Dupa ce a fost testat, vehiculul a fost incarcat pe un trailer si transportat in Germania, unde se va monta suprastructura.

Articole similare

Ad