EDITORIAL
ANAF face pauză în controalele legate de diurnă
DIURNĂ
Problema diurnelor e departe de a fi rezolvată
PACHET MOBILITATE
„Vaccinul” împotriva companiilor căsuță-poștală, un abuz susținut de UE-15
Șofer independent sau angajat?
LEGISLAȚIE Pachet Mobilitate 1
Se schimbă relațiile dintre transportatori și șoferii independenți
CAMIOANELE VIITORULUI DAF
Nu există o soluție unică pentru un viitor sustenabil
SPECIAL 8 Martie
Femeile au puterea de a învârti roțile industriei de transport și logistică
BURSE DE TRANSPORT
Anchetă: Pandemie cu valuri, piață cu valuri
Un an neobișnuit, dar încheiat cu bine
CAMIOANE Renault Trucks
Stabilitate datorită capacității de adaptare la noile condiții de pe piață
ANIVERSARE Volvo Trucks I-Shift
Peste 1.000.000 de unități în 20 de ani
SONDAJ IRU Șoferi
Pandemia nu a rezolvat lipsa de șoferi
INTERNAȚIONAL Ungaria
Transportatorii, sprijiniți prin taxe mici și birocrație simplificată
LANSARE
FORDLiive: Vehicule conectate pentru întreținere inteligentă
Renault LCV Show: Noul Kangoo Van revoluționează accesul lateral
Premium Lubricants: Chevron reformulează uleiul de motor diesel pentru HGV
CONTROALE
ERRU va funcționa efectiv din 2023
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit