EDITORIAL
E timpul pentru strategii in transporturi
PACHET MOBILITATE 1
Ce variante are Romania pentru a salva industria transporturilor de la faliment
VIDEO-CONFERINTA TRANZIT
Transportul de marfa, intre pandemie si Pachetul Mobilitate
INVESTITII
Oprean intra pe piata de logistica in urma unei investitii de 8 milioane de euro
INTERVIU Dragos Pislaru, eurodeputat USR Plus
„Sa transformam criza pandemica intr-o oportunitate!”
TRANSPORTATORI SUB COVID-19
Dintr-o economie suferinda scapa cine poate
Ajutor de stat: Guvernul Romaniei trebuie sa-si inteleaga responsabilitatea fata de viitorul firmelor!
Prinsi in menghina termenelor de plata prelungite si a neincasarilor
Soferii de international, blocati in case dupa bunul plac al autoritatilor locale
Cum sunt protejati soferii in fata coronavirusului
LEASING
Finantatorii tin aproape de clienti
OPERATORI LOGISTICI SUB COVID-19
„Vor trece cativa ani pana vom reveni la cifrele din ianuarie 2020!”
SPECIAL
Carduri: Solutii integrate, adaptate contextului international
Carburanti: DKV: un singur partener pentru tranzitul principalelor culoare de transport
Feribot: Pierderi masive si reorganizari de rute
AJUTOR UMANITAR
Camioanele se arunca si ele in lupta
Statistici DRPCIV
Piata de camioane grele a scazut cu 41% fata de 2019
VEHICULE ELECTRICE Daimler
Multiple directii de dezvoltare in afara de bateriile Li-Ion
FLASH
Timocom: Exporturile s-au restrans masiv
Recuperarea TVA si a accizelor se face aproape ca inainte de pandemie, cu unele exceptii
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit