EDITORIAL
Studiile de impact ale CE, interpretate diferit în vest față de est
CONTROALE Germania
Respectarea MiLoG, verificată mai strict
INTERVIU
Iveco și-a consolidat strategic cota europeană de piață
PACHETUL MOBILITATE 1
3.300.000 t de CO2 în plus pe an
MAN TGX International Truck of the Year 2021
Noua generație de camioane MAN: mai multe dimensiuni
ANALIZĂ
Clio Group:
Clienți noi, domenii noi, investiții noi
TreiRo:
Transporturi rare, oportunități mai mari pe timp de criză
ANCHETĂ Turcia
O piață ofertantă pentru cei îndrăzneți
STATISTICI
Transporturile din 2020, îmbolnăvite de coronacriză
LANSARE
MAN TGX Individual Lion S:
Un reprezentant exclusivist al noii generații
Schmitz Cargobull EcoGeneration:
Consum cu 5% mai mic datorită acoperișului coborât
TEST 1.000 de puncte
Cei trei muschetari
ASIGURĂRI
Decontarea directă va reduce oligopolul și va fi în avantajul clienților
INTERNAȚIONAL Cehia/Slovacia
Ponderea internaționalului pentru flota cehă, mult mai mică decât a vecinilor
CONFERINȚĂ
Platformele digitale nu pot regla capacitatea de pe piață
TRAILER INNOVATION
O ediție mai… rarefiată, dar cu grad mare de specializare (V)
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit