Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Care sunt situaţiile în care un şofer se consideră ca fiind detaşat?

Dacă până la adoptarea directivei 1057/2020 vechea directivă 96/71 nu oferea explicaţii clare cu privire la situaţiile în care un şofer se află în situaţie de detaşare transnaţională, acum lucrurile s-au lămurit. Firmele de transport sunt obligate să declare perioadele de detaşare pentru toţi şoferii angajaţi şi să le plătească acestora remuneraţia lunară în conformitate cu pragurile minime stabilite în statele membre în care au fost detaşaţi.

Respectarea directivei detaşării va fi controlată cu mult zel de către autorităţile occidentale, dornice să-i „prindă” pe cărăuşii estici care lucrează pe Comunitate. Consultantul fiscal Petru Horga a prezentat în cadrul conferinţei Tranzit de la Suceava, din 26 mai, cum trebuie înţeleasă directiva detaşării, care sunt situaţiile în care şoferii se consideră ca fiind detaşaţi şi ce trebuie făcut în acest caz.

Articole similare

Ad
Ad