Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tehnologie revolutionara de reducere a costurilor cu anvelopele si a consumului

Cu ocazia Galei Tranzit de la Cluj-Napoca, furnizorul de tehnologii antipana Kevlon si-a prezentat pentru prima data oferta in Romania, iar transportatorii au inceput deja sa manifeste interes pentru aceasta solutie care permite reducerea costurilor de exploatare a camioanelor. Astfel ca celor trei castigatori ai tombolei organizate cu ocazia Galei Tranzit, carora li s-a oferit instalarea gelului Kevlon pe un ansamblu complet camion+semiremorca, li s-au adaugat deja si alti utilizatori.
 

Solutia Kevlon consta dintr-un gel care se introduce in roata si datorita fortei centrifuge se raspandeste pe toata suprafata de rulare, iar cand se produce pana, diferenta de presiune dintre interior si exterior face ca gelul sa intre in cauciuc si microfibrele ce stau in suspensie in gel se unesc si se face vulcanizare automata.
Gelul poate rezolva 50-60 de pene, numar care insa nu se poate atinge intr-o viata a anvelopei. Iar pentru rezultate maxime reprezentantii Kevlon isi sfatuiesc clientii sa nu instaleze lichidul pe pneuri uzate mai mult de 15-20%. De asemenea, desi gelul se poate instala pe orice tip de anvelopa, beneficiile, care sunt proportionale cu durata de viata a acesteia, sunt mai mari in cazul celor premium sau din gama de mijloc, care ajung la cel putin 160.000 km.
Instalarea gelului pe toate rotile ansamblului – care presupune dezumflarea acestora pana la 2 atmosfere, introducerea lichidului si umflarea la loc – dureaza circa 45 de minute, iar cantitatea necesara pentru un pneu este de circa 1,5 l. Astfel, la un pret de 115 lei/l, un calcul realizat de reprezentantii Kevlon arata ca pentru o flota noua de 100 de camioane se investesc 207.000 de lei si beneficiul net direct calculat pe intreaga durata de viata a anvelopelor este de 438.000 de lei.
„Am dezvoltat mult produsul. La inceput se puteau repara pene cu diametrul de pana la 3 mm, intre timp am ajuns la aproape 10 mm si acum facem ultimele teste pentru un produs de 12 sau 20 mm, destinat utilajelor de constructii, care urmeaza sa fie lansat in ianuarie. Aceasta dezvoltare insa nu poate continua la nesfarsit, deoarece o pana mai mare de 7-8 mm produce si alte tipuri de daune, ale structurii carcasei, deci este riscanta la viteze mai mari de 80 km/h“, explica Andrei Danu, managing partner Kevlon Romania.

Dezvoltare in estul Europei, si nu numai
Kevlon s-a infiintat in urma cu 3-4 ani in Barcelona – avandu-l printre fondatori pe Andrei Danu, care ulterior a implementat proiectul in Romania alaturi de partenerul sau local Adrian Prisecaru – iar dupa numeroase teste si imbunatatiri a ajuns sa ofere nu doar servicii pentru biciclete si motociclete, ci si pentru autoturisme si vehicule comerciale, si sa se extinda in Romania, Rusia, doua tari din America de Sud, si de curand in Ucraina si Georgia. Iar urmatoarele vizate sunt Bulgaria si Ungaria. „In Romania am vrut sa venim pentru ca este tara mea natala si in plus strategia de baza a fost sa ne dezvoltam in tarile din est, unde infrastructura …

Articole similare

Ad