Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sezamo introduce, la cererea clienților, plata cu cardul de masă Sodexo

  • Foto: Sezamo

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus, la cererea clienților ca alternativă de plată, plata cu cardurile de masă Sodexo, pe lângă cele trei metode deja cunoscute, precum cardul bancar online, cardul la curier sau cash la curier. Metoda de plată este disponibilă pe site-ul Sezamo și în aplicația mobilă.

Cei care doresc să achite cu cardul de masă Sodexo, pot selecta la ultimul pas, însă înainte de „Finalizare comandă” metoda de plată „Card online”, unde se adaugă datele cardului de masă și plasarea comenzii în mod obișnuit. De reținut faptul că se pot face cumpărături doar pentru produse alimentare online pe Sezamo.ro, nefiind permise plățile prin POS direct la curier sau pentru plata taxei de transport și tips. În plus, plata cu cardul de masă Sodexo este disponibilă pe site-ul sezamo.ro pentru toți utilizatorii beneficiului extrasalarial din București și județul Ilfov.

Sezamo sprijină clienții încă de la lansarea sa pe piață, iar introducerea pe piață a plății cu cardurile de masă vine în continuarea acțiunilor de susținere a acestora privind creșterile de prețuri și inflația. De asemenea, susține clienții prin reducerea pragului de comandă minimă pentru livrare gratuită la 200 de lei pentru toată luna iunie, micșorarea prețurilor la fructele și legumele produse local și diferențele de preț din resurse proprii, fără a afecta micii producători, plafonarea prețurilor la 26 de produse de bază, alimentare și nealimentare, reducerile de până la 70% din categoria Save Food și multe alte mici demersuri. Mai mult, Sezamo va adăuga și branduri proprii, unde compania va avea un control asupra prețurilor oferind calitate superioară, prin produse, precum steakuri premium Sutcha, paste și sosuri Kitchin, hârtia Moddia sau mixurile de nuci, alune și migdale Yutto.

În prezent, Sezamo oferă o selecție de peste 12.000 de produse, de la produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, până la branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Mai mult, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m² situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată pentru păstrarea produselor în condiții cât mai bune, cu costuri reduse de energie.

„Ascultăm activ cererile clienților noștri și urmărim ceea ce se întâmplă în piață, astfel că ne-am dat seama de necesitatea de a implementa plata cu cardul de masă cât mai rapid. Am găsit în Sodexo BRS un partener de încredere, alături de care am dezvoltat într-un timp foarte scurt această soluție de plată. Astfel clienții Sezamo vor avea produse fantastice, precum cele recent listate de la carmangeria Ozana, gelateriile Friddi și Gusto e Passione, băcănia Pofta Focului, Ana Pan, Răstăuțe Maramureșene, livrate de către curierii noștri amabili în 3 ore de la plasarea comenzii, care pot fi achitate cu cardul de masă, păstrând lichiditățile pentru alte tipuri de cheltuieli și economisind timp.”,

a precizat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

„Am observat cum accelerarea comerţului online pentru produsele alimentare a modificat comportamentul de consum în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți consumatori apelează la platformele online de livrare de mâncare sau alimente. Prin parteneriatul cu Sezamo, oferim tuturor angajaţilor care primesc carduri de masă Sodexo acea experienţă digitală de utilizare pe care şi-o doresc. Este comod, rapid, îţi oferă flexibilitate, mobilitate – pentru că poţi comanda şi achita de oriunde, de acasă, de la birou, chiar de pe drum, şi alimentele ajung la uşa ta la ora dorită.”,

a afirmat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services Romania & Bulgaria.

Articole similare

Ad