Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz EQV, testat in conditii de iarna extrema

Daimler a supus EQV, primul MPV premium cu baterii de la Mercedes-Benz, la un test de rezistenta in Arjeplog, Suedia, in conditii climatice severe. Astfel, vehiculul a finalizat una dintre ultimele sale etape pe drumul catre lansarea sa pe piata in a doua jumatate a anului 2020.
EQV a fost supus la numeroase teste complexe in zona Cercului Arctic. In cadrul proiectului au fost implicati peste 30 de ingineri, experti in electronica si mecanici de la Mercedes-Benz Vans. De exemplu, EQV a fost condus peste lacurile inghetate si au fost masurate efectele frigului extrem asupra manipularii, ergonomiei si confortului, folosind tehnologie de masurare specializata. Comportamentul de pornire si rezistenta la temperatura scazuta a componentelor de actionare, software-ul si interfetele, precum si termomanipularea intregului vehicul, au fost testate in unitati unde temperatura era foarte joasa.
De asemenea, specialistii Mercedes-Benz Vans au vrut sa vada cum se comporta MPV-ul la incarcare in conditii de temperatura scazuta. EQV este echipat cu o functie de incarcare rapida, ce ii permite bateriei sa poata fi reincarcata de la 10 pana la aproximativ 80 la suta din capacitate in 45 de minute. Acesta este un mare avantaj, in special in timpul deplasarii, dar trebuie sa functioneze in mod fiabil indiferent de temperatura.
Mercedes-Benz EQV foloseste perfect avantajele electromobilitatii in conditii reci: soferii EQV pot introduce o ora de plecare prin intermediul aplicatiei Mercedes ME, astfel incat sa preincalzeasca interiorul pana la temperatura dorita si sa topeasca zapada sau gheata de pe geamuri. Daca EQV este conectat la un punct de incarcare, energia electrica necesara incilzirii nu ia din energia bateriilor, mai spune producatorul. In privinta rularii pe gheata, EQV a aratat ca pozitionarea centrala joasa a bateriei litiu-ion in interior are un efect pozitiv asupra manevrabilitatii vehiculului, in special in conditiile de iarna. Concluzia testerilor a fost ca EQV este potrivit pentru operatiunile clientilor – chiar si in conditii arctice.
Lansarea pe piata a EQV va avea loc in a doua jumatate a anului 2020. Dupa EQC (consum de energie combinata: 20,8-19,7 kWh / 100 km; emisiile de CO2 combinate: 0 g / km) 2, acest MPV electric este al doilea model de marca de tehnologie Mercedes-Benz „EQ”. EQV este disponibil pe doua ampatamente si cu o masa totala autorizata de 3500 kilograme. Prin adaugarea flexibila a scaunelor simple sau bancare, EQV-ul cu sase locuri poate fi convertit in sapte sau chiar opt persoane.

Articole similare

Ad