Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Miza pe parteneriate reciproc avantajoase

La 12 ani de la infiintare si dupa o dezvoltare rapida, cu volume dublate de la an la an, operatorul GTI Logistic reuneste azi un portofoliu impresionant de clienti care cuprinde, pe langa retailerii mari, si producatori de vopseluri sau importatori de ciocolata, precum Fabryo si De Silva. Insa directia principala este data acum de noile contracte cu Mega Image si Carrefour, alaturi de care a invatat, si mai ales si-a dezvoltat, o activitate de distributie cu reguli stricte, corecte, catre magazinele din intreaga tara.
 

Insa pentru a se dedica mai degraba partii comerciale a activitatii decat celei „tehnice“, compania a ales sa externalizeze anul acesta 90% din transport, catre 23 de parteneri. Mai mult, s-a decis sa ii sprijine pe acestia si sa ii reuneasca sub aceeasi „umbrela“, astfel incat sa ii poata reprezenta la negocierile privind achizitiile, atat de combustibil, de piese si anvelope, cat si de servicii de telefonie mobila, GPS si asigurari.

Pe langa cele doua depozite din partea de sud a Bucurestiului, compania a dezvoltat si trei hub-uri de distributie la Bacau, Cluj si Timisoara, suprafata de depozitare ajungand acum la 10.000 m2. In plus, la Sibiu apeleaza la serviciile unui partener care detine hub acolo, pentru ca Mihai Iancu, directorul GTI Logistic, considera ca doua companii care se afla in competitie nu sunt neaparat si dusmani. „Exista operatori care pierd bani pe anumite zone, precum Braila, Galati, Tulcea, Craiova sau Targu-Jiu. Daca am reusi sa ne punem de acord ca sa acoperim zonele astea ne-am diminua pierderile“, a punctat Iancu, subliniind: „la fel, in Alexandria, Giurgiu, Calarasi sau Oltenita, sunt situatii in care nu reusim sa incarcam o masina de 3,5 t. Insa clientul nu il putem refuza, pentru ca 95% din volumele lui sunt in zone bune.“
GTI depoziteaza la Bucuresti marfuri generale care nu necesita temperatura si umiditate controlate, cu exceptia ciocolatei de la De Silva, importator al marcilor Toffifee si Merci. „In depozit temperatura variaza intre 15 si 24 oC. In 2015, desi a fost extrem de cald, nu s-a deteriorat decat un bax cu ciocolata, comparativ cu anii trecuti, in care pierderile erau mai mari“, a punctat Iancu, mentionand ca in cazul acestui depozit De Silva ii este si dezvoltator. „Preferam sa inchiriem spatiile. Altfel, la dinamica alerta pe care am avut-o, ar fi fost greu sa ne transformam in propriul dezvoltator.“
In zonele Cluj si Bacau, GTI Logistic se ocupa de distributia catre magazinele Carrefour Express, o parte din marfa necesitand temperatura controlata. „Am fost nevoiti sa achizitionam camere frigorifice si masini cu termodiagrama, astfel incat sa nu intrerupem lantul frigorific de distributie. Ca urmare, in prezent depozitele de la Cluj si Bacau sunt arondate in proportie de 40% pentru temperatura controlata, restul fiind dedicat marfurilor ambientale“, a explicat Mihai Iancu, subliniind ca la Bacau livreaza minimum cinci masini/zi de marfa, iar la Cluj cel putin 10 masini/zi.

Articole similare

Ad