Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Calitatea – principala prioritate

Denis Spedition s-a infiintat in 2006, avandu-l ca director general si unic actionar pe Florin Tudose. Cu o experienta de peste 10 ani in domeniul transporturilor cu temperatura controlata, acesta si-a dorit sa poata oferi si pe piata romaneasca servicii de calitate comparabile cu cele de pe piata internationala. Compania cu sediul in Bucuresti a crescut treptat pana la o flota de 10 ansambluri specializate pe transportul cu temperatura controlata, telul fiind „crearea unui brand romanesc autentic, care sa fie recunoscut pe piata interna si internationala prin calitatea prestatiei oferite”.

In 2012, Denis Spedition a realizat o cifra de afaceri de aproape cinci milioane de lei cu 15 angajati, conducerea firmei dorindu-si dezvoltarea tot pe segmentul transportului frigorific.

Valoarea unei companii o dau oamenii, iar o dovada in acest sens este si evolutia firmei Denis Spedition, care a pornit de la zero in urma cu sapte ani si a ajuns sa opereze o flota de 10 ansambluri frigorifice cu echipare premium, care lucreaza pentru clienti importanti din domeniul alimentar sau farmaceutic.
„Printre valorile pe care le-am cultivat in interiorul tinerei noastre echipe se numara sentimentul de satisfactie pentru lucrul bine facut, dorinta de a oferi calitate in serviciile prestate, precum si crearea unui brand romanesc autentic, care sa fie recunoscut pe piata interna si internationala prin prestatia oferita”, a declarat Gabriel Buzoianu, directorul de logistica al companiei.
Denis Spedition a investit treptat in echipamente performante si bine utilate. „Principalii factori care influenteaza deciziile de achizitie in ceea ce priveste ansamblurile frigorifice sunt atat fiabilitatea acestora, cat si dotarile si capacitatea de a acoperi cerintele beneficiarilor de transport la temperatura controlata”, a mai spus Gabriel Buzoianu.
Denis Spedition prefera sa lucreze direct cu beneficiarii, pe baza unor contracte pe termen lung, insa are si colaborari punctuale.
Compania acopera in mare parte toate solicitarile de transport, atat intern, cat si international, cu flota proprie, insa exista si situatii in care aceasta este suprasolicitata si atunci se apeleaza la colaboratori.
„Noi ne dorim sincer ca si pe aceasta piata a transporturilor sa existe unitate. Intotdeauna incercam prin modul nostru de abordare si actiune sa fim competitivi, insa competitia sa fie fair-play.

Articole similare