Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Romania si-a desemnat reprezentantul in finala regionala de la Bratislava

La jumatatea lunii trecute s-au desfasurat la Snagov semifinala si finala competitiei „The Drivers’ Fuel Challenge 2014“, organizate de Volvo Trucks, care a desemnat cel mai eficient sofer, din punct de vedere al condusului economic, din cei peste 450 – de la 255 de companii – care s-au inscris in etapele de calificare desfasurate din martie pana in iunie in noua locatii din tara. Campionul editiei din Romania este Adrian Tintea, de 31 de ani, sofer profesionist de 12 ani, si care de curand lucreaza pentru firma proprie Tintar Spedition, avand deocamdata un singur camion pe care il conduce el insusi.
 

El a inregistrat in finala nationala un consum de 21,6 l/100 km, depasindu-i astfel pe Cristian Gheorghe Chiorean (Maxim Invest), cu 22,69 l/100 km, Constantin Pele-Verde (Licurici Impex), cu 23,31 l/100 km, si Samuel Milici (Dim Construct), cu 23,41 l/100 m. Castigatorul va participa la sfarsitul lui august la finala regionala de la Bratislava, al carei mare premiu va fi un autoturism Volvo S 60, alaturi de numeroase surprize pentru companiile pe care le reprezinta soferii laureati.

Reamintim ca cele noua locatii in care s-a desfasurat etapa eliminatorie a competitiei au fost, in ordine cronologica, Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Timisoara, Arad, Oradea, Constanta, Suceava si Buzau, si din fiecare oras s-au calificat in semifinala primii trei soferi care au avut consumul de carburant cel mai bun respectand un barem de timp. La semifinalele de la Snagov au participat 25 din cei 27 si au concurat pe doua camioane, iar primii doi de pe fiecare vehicul, tot din punct de vedere al consumului, au ajuns in finala.
Si in etapele eliminatorii, si la semifinala si finala, s-a condus in situatii normale de trafic – cu aglomeratie uneori, stopuri, accelerari, decelerari, rampe, pante, vant, ploaie s.a. – pe trasee de 25-40 km, iar participantii au avut la dispozitie trei autotractoare Volvo FH de generatie noua, cu motoare de 460 si 500 CP, cu sistem automat de schimbare a treptelor I-Shift si sistem de monitorizare Dynafleet. Semifinala si finala s-au desfasurat pe trasee identice, de 42 km, cu deosebirea ca la finala concurentii au efectuat o intoarcere din trei miscari in plus, astfel ca si limita de timp a fost mai mare: 39 de minute, fata de 38 in semifinala. Camioanele au fost cuplate cu semiremorci Krone si Schmitz optimizate pentru un consum economic si au fost incarcate cu 14 t.
Si finala regionala de la Bratislava va consta tot dintr-o proba de condus in care accentul se va pune pe consumul de carburant, deoarece, asa cum arata si Sigurd Wandel, director general Volvo Romania, „e cea mai arzatoare problema a momentului si vrem sa aratam diferenta pe care o poate face un sofer pregatit. Acesta e scopul competitiei, alaturi de evidentierea tehnologiei avansate pe care o oferim.“
Iar in vederea finalei de la Bratislava Adrian Tintea va mai fi pregatit de driver trainerul Volvo Alexandru Cazan in legatura cu „tot ce are de facut pentru a obtine …

Articole similare