Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Specializati in avarii grave

Cele mai multe afaceri independente de service au pornit ca o activitate conexa a firmelor de transport sau din nevoia de anumite servicii pentru flota proprie, pe care sa le rezolve mai rapid si la costuri mai mici. Service-urile specializate in redresare de caroserii sau avarii majore pentru vehicule comerciale nu sunt foarte des intalnite, aceasta fiind si ideea pe care compania valceana Bus Glass a contat cand a inceput activitatea, acum mai bine de 10 ani.


Asa cum declara administratorul Bus Glass, Catalin Balaiban, intentia companiei este de a concentra activitatea de reparatie a ava- riilor majore, segment care in Romania nu este acoperit in totalitate. „in cazul unei avarii severe, vehiculul intra intr-un service care nu este specializat si pe acest segment, timpul de repunere in functiune nefiind foarte scurt.“ De aceea, timpul foarte scurt de repunere in functiune si costurile reduse sunt elementele pe care Bus Glass mizeaza. „in general, tinichigiii sunt specializati in reperatii mai putin ample, poate chiar inlocuirea pieselor, si acesta este principalul motiv pentru care cresc costurile de service“, a completat Balaiban.
La baza activitatii a stat si experienta proprie. „in urma cu 10 ani am cumparat, pentru compania de transport pe care o detin, primul autocar avariat, la un pret mic, pentru ca asa erau posibilitatile companiei de atunci, si de aici a pornit ideea de a repara aceste masini avariate sau rasturnate“, a spus reprezentantul Bus Glass. „De atunci am inceput sa ne perfectionam. Ne-am specializat si in refacerea si reconditionarea in totalitate a structurii metalice a autocarelor“, a completat acesta, referitor la adaptarea activitatii atelierului la cerintele pietei. Din cauza scaderii puterii de cum-parare, mai ales in ultimii 4-5 ani, transportatorii au preferat mai degraba sa-si repare chiar si vehiculele mai vechi decat le inlocuiasca.

Reparatii completate de service mobil
Service-ul Bus Glass este situat la intersectia drumurilor E 85 Bucuresti-Sibiu si Sibiu-Dragasani. Atelierul este specializat in servicii de mecanica, tinichigerie, vopsitorie, agregate, vulcanizare, echilibrare directie si ITP.
Atelierul de reparatii se desfasoara pe o suprafata de 600 m2 si se pot repara trei vehicule simultan. Si la vopsitorie se pot efectua reparatii la mai multe vehicule in acelasi timp. „Cei opt angajatii au urmat cursuri de perfectionare in Franta si Spania la producatorii utilajelor pe care le avem.“
Cabina de vopsit achizitionata la inceputul acestui an are 15 m lungime si 5 m latime si inaltime, fiind comandata special pentru maximum de lungime a unui autocar, care este de 15 m. „Cabina de vopsit ne permite sa vopsim fara praf sau impuritati, vopseaua se usuca foarte repede si are o rezistenta mult mai mare decat in cazul uscarii in mediul exterior. Dupa procesul tehnologic de vopsire, vehiculul intra la evaporare si coacere“, a mai precizat Balaiban.

Articole similare

Ad