Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

15 companii din industria carnii au primit trofeul “Modelul de business pentru Romania”

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, alaturi de organizatorii Seminarului Integrat INDUSTRIA CARNII.RO, a premiat liderii de piata din industria carnii si cele mai importante proiecte din Romania, cu sistem integrat de productie. Daniel Botanoiu, secretar de stat in cadrul MADR a inmanat personal trofeele “Modelul de business pentru Romania” companiilor: Transavia, Smithfield, Kosarom, Agricola, Cris-Tim, Meda, Caroli, Safir, Sergiana, CAI Curtici, C+C, Ferma Zootehnica, Scandia, Aaylex si Nutrientul.
 

Cele 15 companii premiate s-au remarcat prin investitii in siguranta si calitatea alimentelor pe intreg lantul de productie, asigurand controlul si trasabilitatea produselor, de la producatorul de furaje pana la produsul finit aflat pe raftul magazinelor, dar mai ales prin deschiderea pe care au aratat-o fata de inovatiile din domeniu si implementarea celor mai exigente standarde europene, specifice industriei alimentare.
Costul de productie reprezinta cel mai important determinant al competitivitatii mai ales intr-un sector macinat de evaziune fiscala si concurenta neloiala. In acest context, capacitatea fiecarei companii de a-si mari marja de profit depinde de abilitatea de a controla nivelul costurilor de productie, rezultatul obtinut reprezentand un model de business pentru toate sectoarele economiei romanesti. Integrarea productiei reprezinta raspunsul multor companii din sectorul industriei carnii la variatiile tot mai impredictibile ale cererii, la variatii generate de dorinta beneficiarilor de a dispune de un nivel cat mai redus al stocurilor si de particularizarea produselor, potrivit cerintelor specifice ale consumatorilor. Rapiditatea cu care producatorii romani de carne si preparate din carne, peste si conserve din carne au reusit sa atinga aceste deziderate, dar si capacitatea de a reconstitui istoricul, incepand de la materia prima pana la productie si distributie, stabileste diferenta, atat in piata locala, cat si pe piata externa.

Articole similare

Ad