Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Și transportatorii mai mici pot găsi o nișă avantajoasă

Pentru Aurora Pan Al activitatea a mers bine în ultima jumătate de an, în sensul că volumele chiar au crescut, așa cum declară directorul general Gelu Scurtu. Firma are cinci ansambluri și este transportator de casă pentru un producător de alimente, pentru care face doar curse interne. Vehiculele sunt de nișă, au o greutate totală de 15-18 t și o sarcină utilă de 8-9 t, deci sunt mai puțin întâlnite în România, iar clientul are nevoie de o astfel de configurație deoarece livrează cantități mai mici, 8-13 paleți/zi, și, la tarifele de la transport frigorific, de peste 1.000 de lei/cursa, nu merită să folosească un ansamblu de 40 t dacă jumătate din semiremorcă este goală. „Cu aceste tipuri de mașini lucrez de peste 25 de ani. Și acum mă gândesc să cumpăr unele cu dublă temperatură, dar este greu să găsesc șoferi noi pentru asta.“ Parcul auto urmează să fie înnoit, deoarece cea mai recentă achiziție a avut loc în 2014, când s-a trecut de la mărfuri generale la produse cu temperatură controlată. „Acum facem doar asta și așa am reușit să supraviețuim, deoarece este mai ușor să obții un preț bun.“ Cele mai multe curse ale Aurora Pan Al sunt locale, de la depozitele clientului din Ștefănești sau Bragadiru pe distanțe de 12-25 sau 30-40 km dus-întors, și mai rar de 300 km. În aceste condiții se fac 1-3 curse/zi, plătite tur-retur, deși marfă este pentru un singur sens și ocazional și pentru retur.

Articole similare

Ad