Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Atenție la informație!
În urmă cu mai bine de 15 ani, am avut un interviu cu un manager al unei firme de producție care își transporta produsele proprii cu niște camioane deosebite. Încă de pe atunci...
Citește mai mult
Exporturile au scăzut la un nivel fără precedent
Exporturile înregistrate de...
Furnizor de servicii integrate pentru transportatori
Pandemia covid-19 a afectat și...
Extinderi de rețea și de servicii
Furnizorii de carburant se mândresc atât cu...
Oscar Downstream, focus pe parteneriatele pe termen lung
Oscar Downstream a reușit, în ciuda pandemiei, să mențină...
Shell preia operațiunile directe în România
De la 1 aprilie 2021,...
Restituire de TVA și acciză, anticipat sau la termen
În contextul destabilizării economiei internaționale, generate...
TSG devine Smart DKV
2020-2021 a adus mai multe provocări pentru...
Renault Trucks reînnoiește seriile T, C și K
Bruno Blin a anunțat că în...
ANAF face pauză în controalele legate de diurnă
După așteptări îndelungi ca...
Problema diurnelor e departe de a fi rezolvată
Controalele ANAF din ultimul an...
Șofer independent sau angajat?
În urmă cu 2-3 ani, când criza de șoferi a...
Nu există o soluție unică pentru un viitor sustenabil
În timp ce DAF explorează...
Pandemie cu valuri, piață cu valuri
Spre deosebire de cursele pe bază de contract,...
Un an neobișnuit, dar încheiat cu bine
2020 a fost, și pe piața curselor spot, care...
Șoferii Uber sunt lucrători, nu antreprenori
Curtea Supremă de Justiție din Marea Britanie a decis că...
1 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 183