Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Atenție la informație!
În urmă cu mai bine de 15 ani, am avut un interviu cu un manager al unei firme de producție care își transporta produsele proprii cu niște camioane deosebite. Încă de pe atunci...
Citește mai mult
Camioanele proprii, o povara a carei eliminare se doreste tot mai mult
Practica de a incuraja soferii...
Volume mai mici in 2019, un an de asteptare
Flotele de pe zona Moldovei s-au...
Romanii reprezinta 9% din imigrantii Marii Britanii
Prezenta cetatenilor din alte state UE a ajuns la 5,5% (3,6...
Avantajele folosirii solutiei MyWebEye pentru vehicule usoare
Flotele de vehicule usoare (de...
Se apropie ziua „B“
Un scenariu de Brexit fara acord ar face rau atat Marii Britanii, cat si celorlalte state ce constituie UE27, cel putin pe termen scurt, chiar...
Doar o cernere a pietei
Este cert ca Brexit, mai ales unul fara acord,...
Hödlmayr, furnizor de servicii pentru Toyota Romania
Toyota Romania si-a incredintat...
Intarzierile din vama ar putea muta o parte din volume pe aerian
In vreme ce reprezentantii IRU se arata profund ingrijorati de...
Girteka Logistics deschide o noua baza in Polonia
Operatorul lituanian de...
Nu poti fi competitiv fara o strategie clara
Piata de transport expres este...
Revenire pe piata containerelor
In conditiile in care transportul containerizat...
Exporturile dau usoare semne de revenire
Dupa scaderea dramatica de luna trecuta, in...
Pachetul Rutier nu avanseaza in directia buna
Chiar daca cei mai multi dintre noi ne asteptam ca Pachetul...
Amanare obtinuta cu greu!
In ciuda mai multor sute de protestatari, mai...
Ce spun raportorii
Imediat dupa votul din Comisia TRAN, cei trei raportori ai propunerilor de modificare din Pachetul de Mobilitate 1 au sustinut scurte...
Ce spun transportatorii
Alin Cretu, AC Mobile: „400 de euro in plus la sofer“ „Unii se vor muta, altii vor intra in faliment. Eu sunt vorbitor de...
1 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 183