EDITORIAL
CE clarifică cum trebuie înțelese obligațiile impuse prin Pachetul Mobilitate 1
GALA TRANZIT
Revista Tranzit a decernat premiile de eficiență în transporturi în mediu virtual
Atacarea Pachetului Mobilitate la CJUE, o bătălie grea și de durată
Indemnizație de „deplasare” și evidențierea cheltuielilor de cazare, transport și masă
PACHETUL MOBILITATE
CE lămurește cele mai sensibile aspecte privind întoarcerea șoferilor și timpii de lucru
Acțiunea împotriva întoarcerii camioanelor la opt săptămâni are șanse mici
Truck Of The Year 2021
MAN TGX este Camionul Anului
Truck Innovation Award 2021
Soluțiile de electro-mobilitate ale Mercedes-Benz au câștigat „Truck Innovation Award“ 2021
Test Drive Volvo FM&FH&FMX
Un pas înainte în termeni de confort, eficiență și funcționalitate
ANALIZĂ H.Essers
80% din transporturile pe distanțe lungi sunt intermodale
ANCHETĂ
Șoferii resping „binele“ impus cu forța de Pachetul Mobilitate 1
CARAVANĂ Scania
Interacțiune și atmosferă chiar și online
FISCALITATE Diurne
Inspecția Muncii: Cheltuielile generate de detașare nu ar trebui asimilate salariului
STATISTICI
Cinci județe contribuie cu 39% la cifra de afaceri din transport
CONTROALE Franța
Verificarea pauzei de 45 de ore în cabină poate preceda verificarea indemnizației
TRAILER INNOVATION
O ediție mai… rarefiată, dar cu grad mare de specializare (II)
TIMOCOM
Exporturile și importurile s-au oprit din creștere
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit