Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În al doilea trimestru al lui 2024, UPS (NYSE:UPS) a raportat venituri consolidate de 21,8 miliarde de dolari, marcând o scădere de 1,1% comparativ cu aceeași perioadă din 2023. Profitul operațional consolidat a scăzut cu 30,1%, ajungând la 1,9 miliarde de dolari, iar pe o bază ajustată, scăderea a fost de 29,3%. Câștigul diluat pe acțiune a fost de 1,65 dolari, în timp ce câștigul diluat pe acțiune ajustat a fost de 1,79 dolari, reprezentând o scădere de 29,5% față de al doilea trimestru din 2023.

Rezultatele conform standardelor GAAP pentru acest trimestru includ o taxă după impozitare de 120 de milioane de dolari (0,14 dolari pe acțiune diluată), care cuprinde o plată unică de 94 de milioane de dolari pentru rezolvarea unei probleme de reglementare internațională și costuri de transformare, precum și alte taxe în valoare de 26 de milioane de dolari.

„Vreau să le mulțumesc tuturor angajaților UPS pentru munca și eforturile depuse în al doilea trimestru”, a declarat Carol Tomé, CEO UPS. „Acest trimestru a reprezentat un punct de cotitură semnificativ pentru compania noastră, deoarece am înregistrat din nou o creștere a volumului în SUA, pentru prima dată în nouă trimestre. Așa cum era de așteptat, profitul nostru operațional a scăzut în prima jumătate a anului 2024 față de rezultatele raportate anul trecut. În viitor, ne așteptăm să reluăm creșterea profitului operațional.”

În segmentul domestic din SUA, veniturile UPS au scăzut cu 1,9%, reflectând o diminuare de 2,6% a veniturilor pe bucată, în principal din cauza schimbărilor în mixul de produse. Marja operațională a acestui segment a fost de 7,0%, iar marja operațională ajustată de 7,1%.

În segmentul internațional al companiei UPS, veniturile au scăzut cu 1,0%, în mare parte din cauza unei diminuări de 2,9% a volumului mediu zilnic. Marja operațională a marcat 16,4%, iar marja operațională ajustată 18,9%.

În segmentul Soluții Supply Chain, veniturile UPS au crescut cu 2,6%, datorită preponderent creșterilor din sectorul de logistică, inclusiv serviciilor medicale. Marja operațională a fost de 7,1%, în timp ce marja operațională ajustată de 7,3%.

Pentru 2024, compania oferă îndrumări financiare pe o bază ajustată (non-GAAP) din cauza dificultății de a prevedea ajustările viitoare ale pensiilor și alte evenimente neprevăzute.

Obiectivele financiare actualizate ale UPS pentru întregul an sunt:

– Venituri consolidate preconizate de aproximativ 93,0 miliarde de dolari

– Marja operațională consolidată ajustată estimată la circa 9,4%

– Cheltuieli de capital de aproximativ 4,0 miliarde de dolari

– Răscumpărări de acțiuni în valoare de circa 500 de milioane de dolari

Accelera by Cummins, Daimler Trucks & Buses US Holding LLC și PACCAR au finalizat formarea societății lor mixte, cunoscută acum sub numele de Amplify Cell Technologies, pentru a localiza producția de celule de baterii și lanțul de aprovizionare cu baterii în Statele Unite. Această colaborare strategică va avansa tehnologia cu emisii zero pentru vehiculele comerciale electrice și aplicațiile industriale. Amplify va începe în curând construcția unei fabrici de 21 GWh în Marshall County, Miss, cu potențial de extindere ulterioară, pe măsură ce cererea crește. Se preconizează că fabrica va crea peste 2.000 de locuri de muncă în industria de producție din SUA și vizează începerea operațiunilor de producție în 2027.

Amplify Cell Technologies l-a numit pe Kel Kearns în funcția de director executiv. Kearns va conduce Amplify în producția de celule de baterii litiu-fier-fosfat (LFP) diferențiate care creează valoare pentru clienții de vehicule comerciale din America de Nord. Cariera lui Kearns se întinde pe mai multe decenii, deținând diverse roluri în industriile auto și de producție, cea mai recentă responsabilitate a sa fiind axată pe producția de vehicule electrice la scară largă.

Accelera, Daimler Truck și PACCAR dețin fiecare câte 30% din această afacere. EVE Energy este partenerul tehnologic, cu o participație de 10%, și contribuie la această afacere cu expertiza sa în domeniul designului și fabricării de celule de baterii, lider în industrie. EVE Energy este lider mondial în domeniul tehnologiei de fabricare a celulelor de baterii LFP pentru industria auto.

„Soluțiile de energie ale Cummins se află în centrul economiei și avem responsabilitatea de a ne decarboniza într-un mod care să răspundă nevoilor variate ale clienților noștri, în timp ce aceștia navighează în tranziția energetică”, a declarat Jennifer Rumsey, președinte și director executiv al Cummins Inc. „Amplify Cell Technologies va permite companiei Accelera by Cummins și partenerilor noștri să ofere soluții care servesc cel mai bine clienților noștri și planetei. Acesta este un pas semnificativ înainte, în timp ce conducem industria noastră în următoarea eră a energiei mai inteligente și mai curate.”

„Amplify Cell Technologies va permite companiei PACCAR să ofere clienților trenuri de propulsie electrice cu baterii de calitate superioară, eficiente din punct de vedere al costurilor, care să le satisfacă nevoile operaționale și de sustenabilitate”, a declarat Preston Feight, director executiv al PACCAR. „Suntem încântați să începem această aventură interesantă cu acești parteneri de clasă mondială.”

John O’Leary, președinte și director executiv al Daimler Truck North America, a declarat: „Pentru Daimler Truck, o concentrare strictă asupra costurilor și o alocare inteligentă a capitalului sunt pârghiile cheie pentru a reuși pe calea către un transport cu adevărat durabil. Acest parteneriat permite economii de scară dincolo de Daimler Truck. Este o piesă cheie de puzzle a strategiei noastre de industrializare a bateriilor, asigurând accesul la tehnologia corectă a celulelor de baterii la costul și la momentul potrivit pentru clienții noștri.” Accelera by Cummins, Daimler Truck și PACCAR conduc tranziția sectorului vehiculelor comerciale către tehnologiile cu emisii zero. Partenerii s-au angajat să reducă emisiile de carbon în concordanță cu Acordul climatic de la Paris.