Caddy are ESP in standard pentru toate versiunile si este singura masina din clasa sa ce beneficiaza optional de transmisia automata DSG cu dublu ambreiaj si cu 6-7 trepte si de asistent la plecarea din rampa. Spatiul interior este usor de configurat de la doua locuri plus spatiu de incarcare la sapte locuri, iar compartimentele de depozitare sunt numeroase. Pentru un plus de spatiu este disponibila o varianta de caroserie cu 47 cm mai lunga, iar in functie de dotari clientul poate alege dintre pachetele Starline, Trendline, Comfortline Edition sau Tramper.
Caddy Furgon are volum de incarcare de 3,2 m3 si spatiu de marfa prevazut cu usi culisante, podele speciale, pereti despartitori sau sisteme de ancorare a marfurilor. Iar Maxi, mai lung cu 47 cm, are un volum util de 4,2 m3.
Caddy Kombi ofera si spatiu pentru bagaje voluminoase, prin rabatarea scaunelor sau scoaterea lor cu totul, iar Maxi Kombi, cu ampatament lung, are sapte locuri pentru pasageri si un portbagaj si mai mare.
Amarok poate avea patru usi si cabina dubla sau cabina single si este echipat cu doua motoare ecologice – 2.0 TDI biturbo cu 163 CP si un altul, tot TDI, de 122 CP – ambele disponibile cu transmisie manuala cu sapte trepte. In varianta de baza, Amarok are tractiune pe spate, alaturi de aceasta fiind disponibile si cea integrala permanenta si integrala nepermanenta. Amarok poate avea trei tipuri de echipare, de la o versiune de baza la Trendline si Highline, cu diferente mai ales in planul aspectului exterior si al confortului din cabina. La modelele cu platforma cu inaltime de numai 525 mm, spatiul de incarcare are 2,52 m2, iar latimea intre pasajele rotilor este de 1,222 m, Amarok fiind primul pick-up care poate incarca un europalet pe latime. Spatiul de incarcare este prevazut cu patru inele de ancorare in coltul platformei, iar optional este disponibil un carlig care face fata unei remorci de pana la 2,8 t. Din dotarea standard fac parte airbaguri laterale de tip cortina, ABS, ASR si diferential. Functia standard Off-Road ABS scurteaza mult distanta de franare pe teren accidentat sau pe drumuri cu pietris, iar daca este instalat ESP (echipare optionala), la activarea ei, cand viteza e mai mica de 30 km/h, se activeaza si sistemul de asistare la coborarea in panta, pentru siguranta si control sporite.
…