Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco Group prezintă noul Plan Strategic până în 2028

Iveco Group a prezentat astăzi la Torino un nou Plan Strategic, care trasează obiectivele până în 2028, în cadrul Zilei Piețelor de Capital a companiei.

Decizia de a organiza o Zi a Piețelor de Capital la doi ani după prima sa Zi a Investitorilor, în noiembrie 2021, a fost determinată de realizările recente ale Grupului: până la sfârșitul anului 2023, Iveco Group și-a atins deja obiectivele cheie pentru 2026, sau a depășit traiectoria anterioară. În planul său strategic anterior, din 2021, Iveco Group și-a propus ca veniturile nete totale ale activităților industriale să se situeze între 16,5 și 17,5 miliarde de euro până în 2026 și a atins 15,9 miliarde de euro până la sfârșitul anului 2023, dovedind că este pe drumul cel bun.

Marja EBIT ajustată a Activităților Industriale pentru 2026 urma să ajungă între 5 și 6% (de la 3,6% în 2019), pe care compania a atins-o deja în 2023. În ceea ce privește fluxul de numerar din Activitățile Industriale, Iveco Group și-a propus un obiectiv de 500 de milioane de euro în 2026 și a atins deja peste 400 de milioane de euro în 2023, depășind traiectoria anterioară.

Aceste rezultate se datorează în mare măsură livrării concentrate a companiei și abordării principiului “o singură echipă”, care unește forța sa de muncă globală de peste 36.000 de angajați către un scop comun.

Gerrit Marx, CEO, Iveco Group, a declarat: “Prima dintre valorile noastre spune că mergem dincolo de ceea ce este evident. Ea întruchipează sufletul Grupului nostru și reflectă în mod clar ambiția noastră de a ne depăși în mod conștient limitele și de a porni cu curaj pe noi drumuri. Am demonstrat că ne putem îndeplini promisiunile pe care le facem. Astăzi ne angajăm la un nou plan, la o accelerare a portofoliului nostru de produse, la parteneriate mai puternice și mai diversificate și la o accelerare a parcursului nostru de sustenabilitate. Ne vom respecta aceste angajamente, deoarece căile și oportunitățile care se află în fața noastră și a celor cinci divizii de afaceri ale noastre sunt interesante și nelimitate. Mai mult, în timp ce ne inspirăm din posibilitățile interne, vom continua să explorăm oportunități puternice în exterior. Vom merge întotdeauna dincolo de ceea ce este evident.”

Articole similare

Ad