Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Atenție la informație!
În urmă cu mai bine de 15 ani, am avut un interviu cu un manager al unei firme de producție care își transporta produsele proprii cu niște camioane deosebite. Încă de pe atunci...
Citește mai mult
Romanii, marii concurenti ai vesticilor: fals!
Desi asociatiile...
Importurile isi mentin tendinta de crestere
Dupa ce cu o luna inainte...
Jumatate din dubele izoterme, carosate in Romania
Spre deosebire de alte ramuri de...
Cargo si CMR nu se exclud, se completeaza
Chiar daca au aceeasi menire, de...
InstaForex Loprais Team va concura pe un nou camion
Pilotul Ales Loprais a prezentat un nou camion special pentru...
Personal propriu sau inchiriat?
Pe segmentul logisticii folosirea de forta de...
„Secretele“ sunt bine pazite
Si in cadrul conferintei Arilog din martie...
Recuperarea TVA si a accizelor, o mare oportunitate
Rambursarea TVA si a accizelor...
Renault Trucks se redefineste in cadrul grupului Volvo
Pe 11 iunie Renault Trucks isi...
Schmitz incepe in noiembrie sa produca la Sankt Petersburg
Date fiind cererea mare de solutii de transport din Rusia si faptul...
Piata est-europeana de semiremorci, in scadere cu 4,7% in 2012
Un nou raport eliberat de compania de consultanta CLEAR a indicat o...
Un moment bun pentru consolidare, aproape imposibil pentru crestere
Situatia economica din ultimii...
Cruise-Controlul are o istorie de 60 de ani
Sistemul de activare automata a acelerarii si decelerarii a aparut...
Ecolution sau cum sa intri in parteneriat cu Scania
Restrictiile tot mai mari...
O noua pledoarie pentru ECOEffect
La sfarsitul lui martie, UNTRR a organizat, la...
Productia de axe a Schmitz Cargobull a depasit 400.000 de unitati
In opt ani de cand a lansat propriile axe, Rotos, Schmitz a produs...
Ideala pentru investitii straine, mai ales in sectorul auto
Cu ocazia inaugurarii fabricii...
1 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 183