Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear a primit prestigios rating de „Master” din partea DAF pentru al treilea an consecutiv. Acest titlu reprezintă o recunoaștere a performanței în ceea ce privește dezvoltarea produselor, suportul pentru operațiuni și alinierea la obiectivele de afaceri ale DAF, conform evaluării programului lor de gestionare a performanței furnizorilor (SPM).

Furnizorii sunt eligibili pentru trei categorii, așa cum Achiever, Leader și Master. Categoria „Master” este rezervată furnizorilor care demonstrează în mod constant performanțe remarcabile și care promovează activ colaborarea cu DAF.

Menținerea ratingului „Master” de către Goodyear subliniază angajamentul său față de colaborarea strânsă cu producătorii de echipamente originale (OEMs). Prin menținerea acestui statut prestigios timp de trei ani consecutivi, Goodyear și-a demonstrat capacitatea de a oferi o valoare excepțională clienților săi.

„Suntem mândri să primim calificativul «Master» din partea DAF pentru al treilea an consecutiv. Această recunoaștere este o dovadă a eforturilor neîncetate ale echipelor noastre de a oferi produse de înaltă performanță și un suport excelent pentru DAF. De asemenea, reflectă parteneriatul profund între Goodyear și DAF, construit pe încredere, calitate și succes reciproc.”,

a declarat Xavier Fraipont, vicepreședinte comercial PBU EMEA la Goodyear.

„Rămânem dedicați să atingem cele mai înalte standarde de calitate și excelență în servicii, și așteptăm cu nerăbdare colaborarea noastră cu liderii din sectorul vehiculelor grele de marfă în anii următori. Prin prioritizarea nevoilor și preferințelor clienților noștri, Goodyear se asigură că produsele și serviciile sale oferă valoare și satisfacție. Această dedicare față de centrarea pe client se reflectă în fiecare aspect al operațiunilor Goodyear, de la dezvoltarea produselor până la asistența post-vânzare.”,

a adăugat Xavier Fraipont.

Camioanele mai lungi și/sau mai grele (LHV) care au cabină aerodinamică vor putea fi în curând mai lungi în Olanda decât LHV-urile obișnuite, anunță asociația olandeză de transport și logistică TLN, deoarece, după un lobby îndelungat din partea sectorului de transport, RDW (instituția care se ocupă de omologările de tip, de înmatriculările de vehicule și de acordarea licențelor), Poliția și compania feroviară Prorail au convenit asupra unei lungimi suplimentare de 50 cm, care va intra în vigoare după aprobarea din partea autorităților rutiere.

TLN se declară mulțumită de noua reglementare și amintește că, împreună cu DAF, a investit mult timp și energie în adaptarea ei. Lungimea mai mare admisă face posibilă și în cazul LHV utilizarea noii generații de cabine aerodinamice, mai lungi, fără pierderea lungimii de încărcare, ceea ce ajută și mediul, și eficiența operațiunilor de logistică.

Asociația olandeză amintește că la finalul anilor 2020 legislația UE privind dimensiunile și greutățile vehiculelor rutiere le va oferi producătorilor mai multă libertate pentru a propune cabine cu formă mai aerodinamică, deci cu un consum mai mic și cu mai puține emisii de CO2, dar și cu un câmp vizual mai bun, care îmbunătățește siguranța rutieră, și cu mai mult spațiu și confort pentru șofer. La final de 2021 DAF a fost primul constructor care a comercializat camioane cu cabină aerodinamică, iar între timp tot mai mulți vin cu astfel de modele.

În prezent există aproape 3.000 de LHV pe drumurile din Olanda, iar mulți transportatori cu cabine noi pentru camioane doresc să le utilizeze și în aceste combinații mai lungi și/sau mai grele, dar nu s-ar încadra de multe ori în cei 25,25 m autorizați legal. Legislația UE nu prevede nicio dispoziție în acest sens, deci este la latitudinea țărilor membre să adopte o astfel de măsură. Iar Olanda este pe cale să o facă dacă LHV cu lungime mai mare se încadrează în raza de bracaj existentă și pot folosi în siguranță rețeaua rutieră disponibilă pentru ele – o condiție dificil de îndeplinit a ProRail.

TLN și DAF au efectuat teste pe pista de testare RDW din Lelystad, cu un LHV cu lungime totală de 25,75 m (50 cm în plus), iar acesta a trecut cu succes ambele teste și de aceea RDW, Poliția și ProRail au convenit asupra unui amendament la regulamentul european, care prevede că LHV cu cabină extinsă aprobată în temeiul legislației UE pot fi cu până la 50 cm mai lungi decât LHV-urile obișnuite dacă respectă cerințele legate de folosirea infrastructurii disponibile pentru ele.

Propunerea trebuie aprobată oficial pe 28 martie de către instituția care se ocupă de excepții și scutiri la nivel național și la care sunt afiliate toate organizațiile implicate și autoritățile rutiere, iar apoi, la scurt timp, noua normă poate fi publicată și poate intra oficial în vigoare.