EDITORIAL
Diurna, miezul discordiei Est-Vest
Reglementari
Codul muncii: Noutati legate de evidenta timpului de lucru si modalitatea de plata
Piata
Echipari de varf, “impachetate” in servicii “all inclusive”
Lansare
MB eActros: 10 camioane electrice, in teste la clienti
Programul “Rabla” 2018: Prime pentru casarea utilitarelor usoare
Intermodal
Ekol vrea sa investeasca in portul Constanta
Routier European Transport: Primul tren romanesc Oradea-Germania
Control
Truck&Bus continua si in 2018
Analiza
Clio Group: Pasiune pentru calitate in transport si constructii
Ancheta
Burse de transport: Se mai pot face multe pentru cresterea sigurantei tranzactiilor
Eveniment
RoadStars Trophy powered by Mercedes-Benz Trucks:
Combustibili alternativi
Romania este inca dominata de solutiile clasice
Flash
Doar 5% din solicitarile primite de ITM de la alte state UE au vizat transportatorii
Doar 1,25% dintre someri aleg sa lucreze in transporturi!
Exporturile raman in continuare la pamant
Primele camioane din noua editie limitata MAN livrate in Romania
De la 1 iulie, Danemarca interzice stationarea camioanelor mai mult de 25 de ore
Declararea incidentelor este un serviciu oferit transportatorilor, nu o penalizare pentru clientii lor
Numerosi transportatori continua sa lucreze cu firme care intarzie plata
Multi transportatori nu dau atentie scorului
Transparenta este o posibilitate, nu o obligatie
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit