Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gama de vehicule comerciale Stellantis Pro One își extinde capacitățile de producție a vehiculelor cu pile de combustie pe bază de hidrogen, cu producția internă care începe acum atât pentru ofertele de vanuri de dimensiuni medii, cât și pentru cele mari, la Hordain (Franța) și, respectiv, Gliwice (Polonia), sporind oferta de vehicule cu emisii zero a companiei. Linia extinsă și creșterea producției interne, la scară industrială, de furgonete cu pile de combustie contribuie la consolidarea poziției Stellantis ca lider incontestabil în ceea ce privește propulsia cu emisii zero pentru vehiculele comerciale din Europa.

Stellantis și mărcile sale valorifică o gamă completă de tehnologii avansate de propulsie electrificată, siguranță, ADAS și conectivitate pentru a oferi un mediu lipsit de stres pentru șoferi și un partener de afaceri de încredere pentru proprietarii de vehicule comerciale. Stellantis Pro One are o amprentă puternică de producție de vehicule comerciale pentru a-și susține poziția de lider european, cu locațiile din Mangualde (Portugalia), Vigo (Spania) și Ellesmere Port (Marea Britanie) pentru vanuri compacte K9, Hordain (Franța) și Luton (Marea Britanie) pentru vanuri de dimensiuni medii K0 și Atessa (Italia) și Gliwice (Polonia) pentru vanuri de dimensiuni mari.

Destinate să susțină utilizarea intensivă de către clienți, versiunile cu pile de combustie ale camionetelor comerciale se bazează pe tehnologia utilizată în variantele BEV cu emisii zero ale vehiculelor, cu avantajele suplimentare ale timpilor scurți de realimentare și fără a sacrifica capacitatea de încărcare utilă. Pentru furgonetele de dimensiuni medii, o a doua generație a sistemului de pile de combustie oferă o autonomie record în segment de până la 400 km și un timp de realimentare de mai puțin de patru minute. În cazul camionetelor mari, adăugarea tehnologiei pilelor de combustie aduce o autonomie de până la 500 km și un timp de realimentare de numai 5 minute.

Stellantis va dispune de opt versiuni de furgonete de dimensiuni medii și mari cu pile de combustie pe hidrogen produse intern: Citroën ë-Jumpy și ë-Jumper, Fiat Professional E-Scudo și E-Ducato, Opel/Vauxhall Vivaro și Movano, și Peugeot E-Expert și E-Boxer. Tehnologia pilelor de combustie pe bază de hidrogen joacă un rol important în foaia de parcurs a sistemului de propulsie fără emisii Stellantis. Lansat în 2021, Stellantis este primul producător din lume care va comercializa acest tip de vehicul. În 2023, Stellantis a devenit acționar în proporție de o treime în Symbio, o companie lider în domeniul tehnologiei hidrogenului, cu operațiuni în Europa și Statele Unite.

În cadrul unui eveniment Stellantis desfășurat în Italia, Opel a prezentat noile generații ale vehiculelor sale comerciale ușoare (LCV) compacte (Combo), medii (Vivaro) și mari (Movano), care vor fi lansate în Irlanda la începutul verii anului 2024. Fiecare model va avea un nou stil exterior și un cockpit reproiectat, în timp ce versiunile electrice cu baterii vor continua să ofere autonomii de top în clasa lor. În plus, marca germană a anunțat că noul Movano va fi disponibil și ca vehicul cu pile de combustie pe bază de hidrogen, în viitorul apropiat

Viitoarele modele de vehicule utilitare ușoare ale mărcii cu Blitz vor fi recunoscute imediat datorită noii interpretări specifice vehiculelor utilitare ușoare a feței frontale Opel Vizor, cunoscută deja de la autoturismele Opel. Vizor integrează emblema mărcii Opel Blitz cu iluminarea frontală caracteristică, creând o singură unitate vizuală care se întinde în întregime pe toată suprafața frontală a vehiculului.

În plus față de designul exterior, interioarele noilor Opel Combo, Vivaro și Movano au fost supuse unei dezvoltări intense. Punctele de atracție ale habitaclurilor reîmprospătate vor include noi sisteme de infotainment compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto fără fir, cu ecrane tactile color de până la 10 inch.

Versiunile electrice pe baterii ale noilor Opel Combo, Opel Vivaro și Opel Movano vor continua să ofere o utilizare fără compromisuri, similară cu cea a variantelor cu motor termic. Prin urmare, datorită tehnologiilor de ultimă generație pentru baterii și a unor îmbunătățiri, cum ar fi eficiența îmbunătățită în continuare a sistemului de propulsie, toate trei vor continua să ofere o autonomie de top, fără emisii locale. Noua gamă de vehicule utilitare ușoare Opel va prelua toate punctele forte ale predecesorilor lor. Printre acestea se numără o gamă largă de sisteme avansate de asistență a șoferului pentru a face călătoriile și manevrele mai confortabile și, mai presus de toate, mai sigure. În plus, trio-ul va fi disponibil în diferite lungimi, înălțimi și tipuri de caroserie pentru a satisface toate nevoile profesionale și își vor menține volumele de încărcare, sarcinile utile și capacitățile de tractare convingătoare. Opel va dezvălui mai multe detalii despre fiecare linie de vehicule în parte în următoarele săptămâni.