AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement

cuprins ianuarie februarie 2022

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
2021 a dat peste cap piața de transport

 

GALA TRANZIT
Premiere: O întâlnire binevenită după luni de restricții

Statistici: Piața de transporturi a crescut înaintea aplicării condițiilor grele din Pachetul Mobilitate

Legislație: Aplicarea Pachetului Mobilitate are încă multe necunoscute

Cost/km: Costul de transport crește în 2022 cu circa 0,25 de euro/km

Forță de muncă: România încă nu-i primește cu brațele deschise pe șoferii extracomunitari

 

CAMIOANE

Mercedes-Benz Trucks & Buses: Aproape un sfert din piața de vehicule grele din România

MHS Truck & Bus: Un an record pentru rulate, cu rezultate bune și pentru vânzările de unități noi

TH Trucks Romania: Un an cât se poate de bun la cumpăna dintre două generații de camioane

Cefin Trucks: Creștere de 30% a tuturor activităților. Digitalizarea și serviciile financiare sunt avantajele competitive.

Iveco: Se mai pot da comenzi cu livrare în 2022!

Renault Trucks: Cel mai bun an din întreaga activitate

Renault Trucks: Primul Renault Trucks D Z.E. electric din estul Europei ajunge la Waberer’s

Scania: Cerere de trei ori mai mare decât capacitatea de producție și livrare

Volvo Trucks: Creștere spectaculoasă față de 2020, în ciuda termenelor mari de livrare

Volvo Trucks: Focus pe afacerile clienților și instruirea personalului

 

LEGISLAȚIE

Interviu: Cum va fi controlată întoarcerea camioanelor și ce plănuiește CE

Cum a fost transpus Pachetul?

OG 43/1997: Sancțiuni mai aspre pentru supraîncărcare și refuzul la cântărire

Controale: ISCTR se pregătește să controleze respectarea Pachetului Mobilitate

 

INTERNATIONAL

CEMT 2022: Transporturile extracomunitare devin tot mai atractive

 

Statistici DRPCIV

Piața de camioane grele depășește iar 6.000 de unități

 

SEMIREMORCI

CTE Trailers: Pachete complete și creșteri pe toate planurile

Schmitz Cargobull: Vânzări cu 70% mai mari și o cotă de 44,5% în România

Inter Cargo Grup: Comenzile date în avans, o strategie câștigătoare în 2021

 

ÎNCHIRIERE

TIP: Cel mai bun an din ultimii 15

 

Timocom

Exporturile au scăzut brusc, până la normalul începutului de an

Suplimente

Edițiile trecute