EDITORIAL
De ce nu avem grup de lucru cu ANAF?
INTERMODAL
Restricțiile de cabotaj pe ultima milă vor muta volume către rutier exclusiv
Rail Hub Transylvania: Aradul devine tot mai competitiv în transportul privat
Railport Arad: Un terminal în mișcare, focusat pe dezvoltare
PNRR: Fondurile UE pot face transportul feroviar din nou competitiv
LANSARE Renault Trucks T, T High, C și K Evolution
O nouă schimbare radicală de gamă
TEST DRIVE Noul Volvo FH 500
Mai mult confort, ușurință în condus și consum redus
STATISTICI DRPCIV
Cu 20% mai multe camioane grele decât în 2020
BREXIT EY România
Pași mici spre normalizarea comerțului cu UK
AGABARITIC AST
O lovitură mai ales pentru fermieri, dar și pentru transportatori
SPECIAL CARBURANȚI
Anchetă: Clauza de combustibil, adesea doar o teorie
Carduri: Mai mulți furnizori, mai multă eficiență și flexibilitate
Carduri: Extinderi de rețea și de servicii
MOL România: Digitalizare, servicii integrate și o largă rețea de acoperire
OMV Petrom: Furnizor de servicii integrate pentru transportatori
Shell preia operațiunile directe în România
Restituire de TVA și acciză, anticipat sau la termen
Advertorial DKV
Cu mult peste așteptările inițiale
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit