Furnizorul european de spații logistice și proprietăți semi-industriale de înaltă calitate, VGP a început lucrările de construcție a extinderii clădirii B din VGP Park Brașov. În prima fază se vor adăuga 13.813 m² la spațiul existent de 20.920 m², pentru a răspunde cererii crescânde de spații logistice moderne în zonă.
Din cei 13.813 m² adiționali ai extinderii, 20,6% sunt deja închiriați, primul chiriaș urmând să ocupe spațiul până la finalul anului. Restul de 10.756 m² sunt disponibili pentru închiriere, oferind oportunități pentru extinderea afacerilor în zona Brașovului. Noua clădire va îndeplini standarde de înaltă calitate și va fi eficientă din punct de vedere energetic, vizând certificarea BREEAM Excellent.
VGP Park Brașov, cu o suprafață totală de aproximativ 320.000 m², oferă 140.000 m² de spațiu disponibil pentru închiriere. Trei clădiri deja livrate acoperă 55.000 m². Parcul beneficiază de o locație strategică cu acces facil la rutele de transport, ceea ce îl face un punct nodal ideal pentru companiile din diverse sectoare, precum logistică, producție și distribuție. Având facilități de ultimă generație, standarde de sustenabilitate ridicate și eficiență energetică, VGP Park Brașov dovedește cea mai rapidă creștere a portofoliului VGP din România, atrăgând noi furnizori, datorită forței de muncă disponibile și prezenței companiilor de producție și distribuție în dezvoltare rapidă.
Cognyte, lider global în software de analiză a investigațiilor, închiriază 1,600 de metri pătrați în U•Center 2, asistat de CBRE. Directorul General al Cognyte Romania, Răzvan Duica, subliniază că U•Center 2 oferă facilități ideale pentru a deveni noul sediu al companiei, evidențiind proximitatea de centrul orașului și de un parc important din București, plus accesul ușor la transportul public. Cu un focus pe inovație și un concept de muncă hibrid, Cognyte anticipează creșterea forței de muncă în această facilitate de primă clasă.
Prin acest nou contract de închiriere, clădirea de birouri U•Center 2, inaugurată de Forte Partners în septembrie 2023, își va consolida poziția sa ca un important hub IT în București, având peste 32.000 de metri pătrați deja închiriați către companii IT & Tehnologie, dintr–un total de 35.000 mp GLA.
Forte Partners a obținut recent certificarea LEED v4 Platinum, după evaluarea a opt criterii, respectiv locația și transportul, sustenabilitatea proiectului, eficiența în utilizarea apei, eficiența energetică și climatică, materialele și resursele utilizate, calitatea mediului interior, inovația și prioritatea regională.
În conformitate cu nevoile Cognyte și cu politicile ESG și obiectivele aferente ale Forte Partners, compania continuă să asigure clădirilor pe care le dezvoltă îmbunătățiri constante în eficiența energetică și amprenta de carbon. Această procedură, pe lângă procesul de certificare, a dus la faptul că U-Center 2 este o clădire neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon în exploatare (S&C), încorporând, printre multe alte îmbunătățiri ale clădirii, aprovizionarea cu energie electrică din surse 100% regenerabile, reutilizarea apei de ploaie, prognoze meteorologice pentru o răcire cu performanță mai mare.
„Salutăm venirea lui Cognyte în U-Center 2. Faptul că o companie de această anvergură a ales proiectul nostru de birouri este o mare onoare. Dezvoltăm fiecare clădire nouă cu gândul de a adăuga noi facilități și caracteristici față de designul anterior. Gradul ridicat de digitalizare, de sustenabilitate, de eficiență energetică și mediul de lucru sănătos sunt doar câteva dintre punctele forte ale U-Center 2, iar alegerea clădirii noastre de către Cognyte este o validare a strategiei noastre de dezvoltare a proiectelor de birouri.”,
a declarat Elena Tecuță, Office Leasing Manager la Forte Partners.
„Cerințele specifice ale Cognyte ne-au determinat să lucrăm într-o echipă extinsă pentru a asigura o înțelegere și o implementare fără cusur. U-Center 2 este o clădire cu o specificație tehnică de înaltă calitate, iar Forte Partners a completat ideea de echipă prin abordarea lor flexibilă, oferind soluții creative. Această tranzacție este rezultatul care ilustrează eficiența unei colaborări orientate spre bunăstarea utilizatorului final al spațiului de birouri.”,
au precizat Vlad Damian și Anca Păuna, reprezentanți ai CBRE România.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit