Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Șasiurile de containere S.CF vor avea denumiri noi și vor beneficia de facelift, iar versiunea S.CF ALLROUND 20-45 este acum disponibilă din fabrică având grup electrogen autonom.

Pentru clienții specializați în transport intermodal, Schmitz Cargobull oferă patru șasiuri S.CF pentru containere cu dimensiuni cuprinse între 20′ și 45′.

S.CF ALLROUND 20-45, denumit anterior S.CF EURO, este proiectat pentru utilizare universală și se pretează la toate dimensiunile de containere de la 20′ la 45′, S.CF LIGHT 40/45, fostul S.CF EURO LIGHT, este conceput pentru containere de 40′ și 45′ și are greutate proprie redusă, iar cele două șasiuri S.CF DOCK 20/40 (anterior S.CF LX) și S.CF DOCK+ 20-40 (anterior S.CF MX) sunt proiectate pentru a fi utilizate în porturi. Există, de asemenea, modele S.CF pentru alte piețe. Iar producătorul promite că toate șasiurile se caracterizează prin operare simplă, întreținere redusă și calitate ridicată.

Acestea beneficiază și de facelift, având o nouă protecție la impact lateral și o nouă protecție antiîmpănare dezvoltate in-house, pentru o manevrabilitate mai bună și design mai modern. Extensia spate, care acum are trei supapele de accelerație, contribuie la o manevrabilitate și funcționalitate mai confortabile și reduce riscul de deteriorare. Autocolantele moderne și inovatoare cu pictograme informative fac operarea mai ușoară, mai rapidă și mai intuitivă, codurile QR de pe șasiuri trimit la videoclipuri în care se arată clar cum se face o anumită operațiune – extensia spate, protecția antiîmpănare, blocarea containerului, extensia frontală etc. – iar un plan de încărcare permite utilizatorilor să vadă imediat poziționarea corectă a containerului, ajutând la evitarea întârzierilor în timpul încărcării.

Toate șasiurile de containere au din fabrică sistemul telematic TrailerConnect® și sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS), deci sunt pe deplin conforme cu noile reglementări chiar înainte ca ele să intre în vigoare.

Datorită galvanizării la cald, șasiul este robust și rezistent la coroziune.

În plus, S.CF ALLROUND 20-45 poate fi acum echipat din fabrică, opțional, cu un grup electrogen, ceea ce garantează că agregatul alimentat electric de pe container are suficientă energie timp de câteva zile, deci marfa la temperatură controlată este în siguranță pe drum, independent de sursele externe de energie. Pentru aceasta, Schmitz Cargobull colaborează cu partenerul său Genmark B.V., unul dintre cei mai importanți producători de grupuri electrogene, cu o rețea mare de service în Europa. Generatorul UM5 este special adaptat la S.CF ALLROUND 20-45 și maximizează garda la sol cu aproximativ 30 cm, iar poziția lui protejată scade riscul de deteriorare.

Cele două companii au convenit în septembrie 2023 să își unească forțele și Schmitz să investească în achiziția a 49% din acțiunile Berger, iar odată ce această înțelegere a fost aprobată semiremorcile ușoare BERGERecotrail sunt disponibile la vânzare și pot fi servisate prin intermediul rețelei Schmitz Cargobull. În plus, clienții vor avea acces la o gamă completă de piese de schimb prin intermediul partenerilor Schmitz. Următorul pas al colaborării va fi extinderea întregului portofoliu de service Schmitz Cargobull pentru a acoperi vehiculele ușoare Berger.

Cu această ocazie, Boris Billich, Chief Sales Officer Schmitz Cargobull AG, s-a declarat încântat de faptul că de acum clienții Schmitz vor beneficia de un portofoliu mai mare de produse și de un pachet extins de servicii.

Iar Roland Schneider, Managing Director Sales în cadrul Berger Fahrzeugtechnik GmbH, cu sediul în Tirol (Austria), a subliniat avantajele aduse de semiremorcile ușoare BERGERecotrail, începând cu sarcinile utile mari și capacitatea de a crește sustenabilitatea.