EDITORIAL
2021 a dat peste cap piața de transport
GALA TRANZIT
Premiere: O întâlnire binevenită după luni de restricții
Legislație: Aplicarea Pachetului Mobilitate are încă multe necunoscute
Cost/km: Costul de transport crește în 2022 cu circa 0,25 de euro/km
Forță de muncă: România încă nu-i primește cu brațele deschise pe șoferii extracomunitari
CAMIOANE
Mercedes-Benz Trucks & Buses: Aproape un sfert din piața de vehicule grele din România
MHS Truck & Bus: Un an record pentru rulate, cu rezultate bune și pentru vânzările de unități noi
TH Trucks Romania: Un an cât se poate de bun la cumpăna dintre două generații de camioane
Iveco: Se mai pot da comenzi cu livrare în 2022!
Renault Trucks: Cel mai bun an din întreaga activitate
Renault Trucks: Primul Renault Trucks D Z.E. electric din estul Europei ajunge la Waberer’s
Scania: Cerere de trei ori mai mare decât capacitatea de producție și livrare
Volvo Trucks: Creștere spectaculoasă față de 2020, în ciuda termenelor mari de livrare
Volvo Trucks: Focus pe afacerile clienților și instruirea personalului
LEGISLAȚIE
Interviu: Cum va fi controlată întoarcerea camioanelor și ce plănuiește CE
OG 43/1997: Sancțiuni mai aspre pentru supraîncărcare și refuzul la cântărire
Controale: ISCTR se pregătește să controleze respectarea Pachetului Mobilitate
INTERNATIONAL
CEMT 2022: Transporturile extracomunitare devin tot mai atractive
Statistici DRPCIV
Piața de camioane grele depășește iar 6.000 de unități
SEMIREMORCI
CTE Trailers: Pachete complete și creșteri pe toate planurile
Schmitz Cargobull: Vânzări cu 70% mai mari și o cotă de 44,5% în România
Inter Cargo Grup: Comenzile date în avans, o strategie câștigătoare în 2021
ÎNCHIRIERE
TIP: Cel mai bun an din ultimii 15
Timocom
Exporturile au scăzut brusc, până la normalul începutului de an
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit