EDITORIAL
După alungarea firmelor estice, vesticii îşi asigură şoferii din afara UE
GALA TRANZIT
Licenţierea vehiculelor mai mici de 3,5 t, cu plusuri şi minusuri
Un an de tranziţie, marcat de impredictibilitate în supply chain
RUSIA
Numeroase noutăţi şi incertitudini pe… frontul de est
MARITIM
Portul Constanţa „forţat“ să devină hub regional multimodal pentru tranzitul din Asia
ACTUALITATE
Ucraina are nevoie de export de cereale. Ce rol poate juca România?
Refugiaţii ucraineni, angajaţi în unităţile de producţie, retail şi logistică din România
STATISTICI DRPCIV
Piaţa de vehicule grele a crescut cu peste 25%
LANSARE Mercedes-Benz OM 471
Puternic, economic, fiabil
ANALIZĂ
Corlan Trans: „Fine-tuning” între scumpiri şi negocieri de tarife
UPS România: Deconsolidarea centrelor tradiţionale de producţie va schimba desfăşurarea comerţului global
e-Groceries Freshful by eMAG
Planurile de investiţii nu sunt înfrânate de costurile în creştere
SPECIAL SERVICE
AIC Service Network: Contracte de întreţinere pentru camioane rulate, preferate mai ales în cazul specializatelor
Volvo Romania: Costuri mai mici şi disponibilitate mai mare, inclusiv pentru camioanele rulate
Importatori de camioane: Scumpirile şi lipsa de disponibilitate a pieselor, ţinute sub control cu mult effort
Transportatori: Probleme una mai mare decât alta
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit